کد خبر: ۷۴۰۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷ 01 May 2019

 

تابناک / فرماندار رودسر با بیان اینکه سیل اخیر به طور تقریبی در این شهرستان کنترل و مهار شد، اما در مجموع به حوزه راهسازی دو میلیارد و 220میلیون تومان خسارت وارد کرد.

حسین اسماعیل‌پور خسارت سیل اخیر رودسر ار را شامل تخریب 11کیلومتر راه روستایی، 45مورد تخریب پل‌ها، ابروها و آب نماها و گاردریل ذکر کرد و گفت: سیل اخیر همچنین 30مورد ریزش های پیاپی و حجیم معادل 7میلیون متر مکعب اعم از رانش و ریزش را در پی داشته است.

وی در ادامه نگاه دقیق تر و محکم تر مسئولان را در مواجهه با بحران های احتمالی مورد تاکید قرار داد و افزود: قطعی گاز در روزهای اخیر باید برای همه ما درس باشد اینکه تا زمانی که دست به دست هم ندهیم کاری پیش نخواهد رفت و همه ما باید در برابر مشکلات مشابه دقیق و محکم برخورد کنیم.

اسماعیل‌پور برخی اظهارات غیر مسئولانه را که از بیرون شهرستان زده می شود و متوجه این شهرستان می‌کنند را رفتار غیر حرفه ای دانست و اضافه کرد:اجازه نخواهیم داد امنیت عمومی شهرستان به خاطر برخی اظهارات ناپخته و نسنجیده خدشه دار شود.

وی مسئولان شهرستان را به همگرایی و پرهیز از واگرایی فرا خواند و تصریح کرد:مطمئنا نگاه همگرایی می‌تواند بسیاری از مسائل و مشکلات را بر طرف کند.

اسماعیل پور در بخش دیگری از سخنان خود با گلایه شدید از اینکه یکسال از وقوع سیل در منطقه کاکرود اشکور گذشته و اقدام مناسب و سازنده ای برای حل مشکلات مردم این روستا صورت نگرفته این وضعیت را توجیه پذیر ندانست و بیان کرد :اگر بناست مسئولان شهرستان این گونه عمل کنند بهتر است در این مسئولیت ها نباشند.

وی با ابراز ناخرسندی از روند کند مسئولان شهرستان در زمینه انجام اجرای پروژه ها تصریح کرد: اینکه چرا در رودسر پروژه در زمان دقیق خود به بهره برداری نمی رسد واقعا در شگفتم باید مسئولان روحیه مطالبه گری و پاسخگویی خود را بالا برده تا از این طریق اعتماد عمومی را افزایش دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار