کد خبر: ۷۰۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۶ 02 August 2015
خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان گفت: با حضور مأموران در محل و رویت متهمان، در عملیاتی غافلگیرانه حفاران غیر مجاز که قصد شناسایی، تخریب و به یغما بردن آثار باستانی منطقه را داشتند دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لاهیجان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود قاسمی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر حفاری غیرمجاز در یکی از روستاهای این شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی پاسگاه لفمجان جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان افزود: با حضور مأموران در محل و رویت متهمان، در عملیاتی غافلگیرانه حفاران غیرمجاز که قصد شناسایی، تخریب و به یغما بردن آثار باستانی منطقه را داشتند، دستگیر شدند و از متهمان دستگیر شده یک دستگاه گنج‌یاب با متعلقات مربوطه و ابزار و آلات حفاری کشف و ضبط شد.

قاسمی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به همراه اقلام کشف شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شدند خطاب به شهروندان گفت: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت افراد مخل نظم و امنیت عمومی و سوء استفاده کنندگان از ثروت‌های عمومی و ملی، از طریق تماس با شماره تلفن 110 مراتب را به پلیس اطلاع و در حفظ نظم و امنیت اجتماعی مشارکت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار