کد خبر: ۶۱۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۹ 19 February 2015
به گزارش تابناک – البرز: پس از تغییر ناگهانی و شبانه شهریار آقایی فرماندار سابق نظرآباد و حضور حجت‌الله صادقی در این سمت، سرنوشت معاونت سیاسی این نهاد حاکمیتی نیز در پیچ و خم‌های فراوانی گرفتار شده است.
به طور قطع در میان معاونان فرمانداران، معاون سیاسی، انتظامی و امنیتی از جایگاه حساس‌تری برخوردار بوده، اما فرمانداری نظرآباد حدود 9 ماه است که معاون سیاسی ندارد.
ماجرا از زمانی آغاز شد که بهرام کیایی به دلایلی از جمله عدم همراهی با دولت تدبیر و امید، از معاونت سیاسی فرمانداری نظرآباد به استانداری البرز منتقل شد.
در همان زمان شهریار آقایی فرماندار وقت نظرآباد افرادی را برای تصدی این مسئولیت به نهادهای صلاحیت‌دار از جمله استانداری البرز معرفی کرد و حتی شنیده‌های خبرنگار تابناک حاکی از آن است که صلاحیت یکی از گزینه‌های پیشنهادی تایید شده بود، اما تغییر ناگهانی شهریار آقایی، انتصاب معاون سیاسی فرمانداری نظرآباد نیز به تاخیر افتاد.
در اواخر مهر ماه امسال بود که به طور ناگهانی خبر انتصاب حجت‌الله صادقی به سمت فرمانداری نظرآباد اعلام شد و از آن روز که بیش از 4 ماه می‌گذرد، اقدام جدی برای انتصاب معاون سیاسی این فرمانداری انجام نشده است.
شنیده‌ها حاکی از آن است که گزینه‌های قبلی به دلیل آنکه مورد تایید فرماندار سابق بودند، حذف شده است. حال آنکه فرماندار سابق نیز خود در این دولت به سمت فرمانداری منصوب شده بود.
نبود معاون سیاسی در فرمانداری نظرآباد، مشکلاتی را به دلیل متوقف ماندن طرح‌ها و برنامه‌های این حوزه ایجاد کرده و حتی شنیده شده که معاونت سیاسی این فرمانداری نیز تعطیل بوده و مسئول دفتر معاونت سیاسی به کار دیگری گمارده شده است.
این در حالی است که چند ماه دیگر باید انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور برگزار شده و معلوم نیست که مسئولیت‌های این حوزه در شهرستان نظرآباد توسط چه کسانی انجام می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار