کد خبر: ۳۰۵۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۴ 02 October 2016
تابناک / مدیرکل کمیته امداد گیلان به کمک 711 میلیون و 20 هزار تومانی مردم نیکوکار گیلان در مرحله اول جشن عاطفه ها اشاره کرد و گفت: کمک‌های دانش آموزان منحصر به جشن عاطفه ها نیست و در طول سال دانش آموزان بی بضاعت از سوی مدیران مدرسه شناسایی و در قالب کمک های نقدی، خرید لوازم التحریر و پوشاک به آنها مساعدت می شود.

به گزارش ایسنا منطقه، علیرضا محمدی در دومین مرحله از جشن عاطفه ها که در یکی از مدارس دخترانه رشت برگزار شد با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و آرزوی موفقیت بیشتر برای دانش آموزان تاکید کرد: کمک شما به همنوعان خود موجب فراهم آوردن شرایط مناسب تحصیلی با حفظ کرامت و عزت نفس دانش آموزان بی بضاعت می شود که این کار شما بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه جشن عاطفه ها هر ساله با هدف ایجاد همدلی و همراهی با دانش آموزان بی بضاعت است افزود: ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و استمرار کمک به نیازمندان باعث کم شدن فاصله طبقاتی در جامعه و کاهش فقر می شود که به دنبال آن شاهد کم رنگ شدن آسیب ها و ناهنجاریها نیز خواهیم بود.

وی با بیان اینکه امسال 300 هزار پاکت برای مشارکت دانش آموزان و اولیاء آنان در مدارس گیلان توزیع شده است،اظهار کرد: عواید حاصل از این پاکتها در مدارس با تشخیص مدیر هر مدرسه صرف امور تحصیلی دانش آموزان بی بضاعت و کم بضاعت همان مدرسه می شود.

مدیرکل کمیته امداد گیلان به کمک 711 میلیون و 20 هزار تومانی مردم نیکوکار گیلان در مرحله اول جشن عاطفه ها اشاره کرد و گفت: کمک‌های دانش آموزان منحصر به جشن عاطفه ها نیست و در طول سال دانش آموزان بی بضاعت از سوی مدیران مدرسه شناسایی و در قالب کمک های نقدی، خرید لوازم التحریر و پوشاک به آنها مساعدت می شود.

محمدی با بیان اینکه هم اکنون 10 هزار و 300 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد گیلان هستند تصریح کرد: مساعدت و کمک مردم نیکوکار گیلان باعث شد تا همه دانش آموزان با دریافت سبد تحصیلی با دست پر سال تحصیلی جدید را آغاز کنند.

در پایان برگزاری مراسم، مسئولین و دانش آموزان کمکهای نقدی خودرا در قالب پاکتهای ویژه جشن عاطفه ها، به دانش آموزان بی بضاعت اهداء کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار