در پنجمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با حضور محمدرضا جلالی فرماندار شهرستان لنگرود انجام پذیرفت؛
کد خبر: ۱۱۵۳۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶ 06 February 2024

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان از لنگرود؛ در پنجمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، روز دوشنبه با حضور محمدرضا جلالی فرماندار شهرستان لنگرود چهار پروژه شیلات در حوزه آبزی پروری، پرورش ماهیان خاویاری با اعتباری بالغ بر شش میلیارد ریال در بخش کومله افتتاح و به بهره برداری رسید.
این پروژها شامل پرورش ماهیان (خاویاری) در سطح شهرستان در روستاهای لیلاشهر، نالکیاشهر، لیاشوسرا و سالکویه که بصورت نمادین در روستای سالکویه پایین در بخش کومله شهرستان لنگرود افتتاح و به بهره برداری رسید.
این پروژه ها با اشتغال ۱۲ نفر بصورت موقت و دائم،هرکدام باظرفیت ۲ تن و با استفاده ازتسهیلات ازدرگاه ملی مجوزهای آبزی پروری به مبلغ یک میلیاردو پانصد میلیون ریال وآورده دو میلیاردریال توسط بخش خصوصی انجام شد.
همچنین در مراسمی که در بقعه امامزادگان آقا سیدابراهیم وسید خلیل لیلاکوه توسط اداره اوقاف وامورخیریه استان گیلان وشهرستان برگزار گردید، ۳۰۰ بسته معیشتی به مبلغ هر بسته ۵ میلیون ریال و درمجموع یک میلیاردو پانصد میلیون ریال برای افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی توزیع گردید ودر این مراسم ازخادمان بقعه های متبرکه شهرستان تجلیل بعمل آمد.
و در پایان ازنمایشگاه ۱۳۰ آثار هنری که توسط ۵۰ دانش آموزهنرستان دخترانه پورفرنود(فاطمیه)در ایام الله دهه مبارک فجرانقلاب اسلامی برگزارگردیدبازدید بعمل آوردند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار