فرماندار رودسر خبر داد
فرماندار رودسر گفت: همزمان با دومین روز از دهه فجر، 287 پروژه شهرستان رودسر با اعتباری بالغ بر 501 میلیارد تومان توسط استاندار گیلان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۵۲۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹ 04 February 2024

محمد حیدری در گفت وگو با خبرنگارتابناک گیلان، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در این ایام مبارک، 287 پروژه شهرستان رودسر با اعتباری بالغ بر 501 میلیارد تومان از محل منابع ملی، استانی و سایر در سرفصل های متعددی نظیر صنعتی، خدمات شهری، توسعه روستایی، بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی، مخابرات، بوم گردی، توسعه و تقویت سیستم برق و روشنایی معابر، بهداشت و درمان و آب و کشاورزی به بهره برداری می رسد.
وی با اشاره به حضور استاندار گیلان در شهرستان رودسر و افتتاح پروژه های مذکور همزمان با دومین روز از دهه فجر، افزود: با افتتاح این 287 پروژه برای 2036 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغالزایی می شود و لذا شاهد تحول مهمی در شهرستان هم در بخش اشتغال و هم در حوزه های خدمات رسانی بوده ایم.
فرماندار رودسر از رشد 77 درصدی اعتبارات پروژه های افتتاحی دهه فجر امسال در مقایسه با دهه فجر 1401 خبر داد و تصریح کرد: شاهد رشد 16 درصدی در بخش اشتغال نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.
حیدری پروژه های دهه فجر را متعلق به مردم دانست و در جهت رضایتمندی آنان دانست و بیان کرد: در چارچوب برنامه ریزی های انجام شده در شهرستان تا پایان خردادماه 1403، شاهد تخصیص 200 میلیارد تومان اعتبار از محل کمیته برنامه ریزی خواهیم بود که با حمایت های استاندار برای این اعتبار کارسازی خواهد شد و نتیجه آن، ارتقای شرایط عمومی شهرستان خواهد بود.
وی یکی از پروژه های مهم قابل افتتاح در ایام الله دهه فجر امسال را یک پروژه پزشکی دانست و تاکید کرد: این پروژه توسط بخش خصوصی و با مشارکت بانک ها به مرحله تولید و بهره برداری رسیده؛ این کارخانه صنعتی ظرفیت تولید 490 میلیون مورد انواع لوازم پزشکی را دارد.
فرماندار رودسر با اشاره به سرمایه گذاری قریب به 200 میلیارد تومانی برای پروژه مذکور و اشتغالزایی مستقیم برای 80 نفر، تاکید کرد: با بهره برداری از این واحد تولیدی علاوه بر بی نیازی کشور از واردات ملزومات پزشکی و جلوگیری از خروج ارز، زمینه صادرات و ارزآوری را فراهم خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار