نماینده مزدم رودسر واملش در مجلس شورای اسلامی
کد خبر: ۱۰۷۴۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵ 01 November 2022

نماینده مزدم رودسر واملش در مجلس شورای اسلامی در گفتگوباتابناک گفت بمنظورتامین روشنایی محور کلاچای به چابکسر با گذشت سالیان سال وتصادفات این محور توانستیم روشنایی اتوبان کلاچای چابکسر را تامین نماییم حجت السلام صفری افزود بالغ بر ۱۲ میلیاردتومان در این راستا هزینه شده است
نماینده مردم رودسر واملش در مجلس شورای اسلامی اتصریح کرد

: نمایندگان مجلس یازدهم اولا در اوج کرونا آمدند، دوما در مرحله گذار از یک دولتی به دولت دیگر آمدند، سوما در شرایط ضعف مالی دولت آمدند. ما در این شرایط در حوزه بهداشت اقدامات خوبی الحمدلله انجام دادیم. از آوردن دستگاه CT اسکن و اکسیژن ساز سانترال به رودسر و ترمیم سقف بیمارستان گرفته تا افزودن یک دستگاه آمبولانس و ارائه طرح توسعه بیمارستان املش. در حوزه ورزشی، افتتاح 2 زمین چمن مصنوعی در املش و رودسر، تامین اعتبار 20 چمن مصنوعی فوتبال و افتتاح استادیوم فوتبال ساحلی در رودسر را به سرانجام رساندیم. در حوزه عمرانی، اخذ اعتبار هزار میلیارد تومان برای سد پلرود و 140 میلیارد تومان برای تصفیه خانه طول لات، آسفالت ده‌ها روستا و راه‌ها، گازرسانی به روستاهای اشکور، افتتاح دانشگاه فرهنگیان-پردیس برادران، افتتاح 4 پل بزرگ در رودسر و املش از جمله اقداماتی بوده است که در این مدت توانستیم انجام دهیم.

صفری ادامه داد: برنامه هایی که در پیش داریم، شامل تعریض جاده گرمابدشت به سفیداب به طول 5 کیلومتر و با اعتبار 70 میلیارد تومان، جاده شلمان به املش با اعتبار 80 میلیارد تومان، جاده زیاز با 20 میلیارد تومان، 4 بانده کردن املش به رانکوه با 20 میلیارد تومان اعتبار، پل مواصلاتی کیازنیک املش و پل بزرگ کلاچای هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار