تيم فوتبال سايپا گرفتار اختلاف مسئولان البرزي و مديران باشگاه سايپا شد
متأسفانه فوتبال در ایران و به ویژه لیگ برتر در بسیاری از موارد نابرابر است و برخی از تیم‌ها مانند سايپاي البرز باید این نابرابری را تحمل کنند.
کد خبر: ۲۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۰ 04 February 2015

تيم فوتبال سايپا گرفتار اختلاف مسئولان البرزي و مديران باشگاه سايپا شد
گلايه مجيد جلالي از نابرابري‌ها در فوتبال ايران


به گزارش تابناك -  البرز: مجید جلالی پس از اینکه تیمش با  تک گل سجاد شهباززاده مغلوب استقلال تهران شد، در جمع خبرنگاران حضور یافت و به پرسش‌های آنها پاسخ داد.
وی در ابتدا اظهار داشت: تمرکز ما در سایپا استفاده از جوانان است، اما متأسفانه برخی از جوانان در یک روز خوب، نمی‌توانند داشته‌های خود را به نمایش بگذارند.
سرمربی نارنجی‌پوشان کرجی افزود: این غرامتی است که ما بابت کارمان پرداخت می‌کنیم، البته من به راهی که در پیش گرفته‌ایم، اعتماد و ایمان دارم.
جلالی تصریح کرد: اگر سایپا در این مسابقه به پیروزی می‌رسید، جزو تیم‌های بالای جدول قرار می‌گرفت و فصل تازه‌ای در مقابل ما گشوده می‌شد.
وی عنوان کرد: به همین دلیل سایپا برای پیروزی به میدان آمد و همه دیدند که در نیمه نخست و در یک بازی یک طرفه و در غافلگیری گل دریافت کردیم.
سرمربی سایپای البرز اضافه کرد: در نیمه دوم نیز اگرچه بر بازی مسلط بودیم و مالکیت توپ با بازیکنان سایپا بود، اما موفق به جبران گل خورده نشدیم.
جلالی عنوان داشت: متأسفانه فوتبال در ایران و به ویژه لیگ برتر در بسیاری از موارد نابرابر است و برخی از تیم‌ها باید این نابرابری را تحمل کنند.
وی تأکید کرد: به عنوان نمونه اگرچه امروز سایپا میزبان بازی بود، اما هواداران تیم میهمان به مراتب بیشتر از طرفداران سایپا بودند.
سرمربی نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال یادآور شد: دلایل بسیاری در این زمینه وجود دارد که می‌گویم؛ طی 45 روز تعطیلی لیگ برتر به عنوان سرمربی سایپا درخواست انجام 2 بازی دوستانه در ورزشگاه خانگی این تیم را مطرح کردم که اجازه این کار را به ما ندادند؛ حتی ما نتوانستیم یک جلسه تمرین در این زمین داشته باشیم.
وی تشریح کرد: از سوی دیگر به عنوان مربی که به جوانان اعتماد کرده و آنها را وارد میدان می‌‌کند، شاهد هستم که در نیم فصل و در زمان‌های نقل و انتقالات برخی تیم‌ها با بودجه‌های میلیاردی این بازیکنان را به خدمت می‌گیرند و به همین دلیل می‌گویم فوتبال در ایران گرفتار نابرابری است.
سرمربی سایپای البرز در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران درباره اختلاف مسئولان استان البرز و باشگاه سایپا، گفت: من وارد این مسائل نمی‌شوم و به مربی تیم مسائلی از این دست ارتباطی ندارد.
جلالی توضیح داد: برای من به عنوان مربی مهم بود که شاگردانم در تعطیلات لیگ برتر دو بازی تدارکاتی در ورزشگاه انقلاب که ورزشگاه خانگی سایپا است، داشته باشند.
وی در پایان متذکر شد: اما اجازه این کار و حتی تمرین کردن را هم به ما ندادند و این رفتار غیرمنصفانه است. حال مقصر این اتفاق کیست را باید از مسئولان امر بپرسید.
اعتراض مجيد جلالي به اين موضوع بود كه به دليل عدم پرداخت بدهي باشگاه سايپا البرز به هيئت فوتبال اين استان، مسئولان از حضور تيم فوتبال اين باشگاه در ورزشگاه انقلاب اسلامي كرج ممانعت مي‌كردند.
حتي در روز يكشنبه گذشته مصادف با 12 بهمن، رضا گل محمدی مدير كل ورزش و جوانان استان البرز اعلام كرده بود كه اگر تا عصر امروز باشگاه فرهنگي و ورزشي سایپاي البرز بدهی معوق خود را به هيئت فوتبال اين استان نپردازد، ميزباني سايپايي‌ها منتفي مي‌شود.
البته روز بعد يعني 13 بهمن محمد محمودي رئيس هيئت فوتبال استان البرز اعلام كرد كه باشگاه سايپا بدهي خود را صبح امروز پرداخت كرده و ديگر مانعي براي برگزاري ديدار استقلال و سايپا در ورزشگاه انقلاب كرج وجود ندارد.
بر اساس گفته‌هاي مجيد جلالي، به نظر مي‌رسد كه در ايام تعطيلي ليگ برتر، مسئولان هيئت فوتبال استان البرز و مديريت ورزشگاه انقلاب كرج اجازه حضور و تمرين باشگاه سايپا در اين ورزشگاه را نداده‌اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار