سرپرست برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی گفت: البرز برای اولین بار میزبان مسابقات پرورش اندام انتخابی تیم ملی آسیایی شد.
کد خبر: ۱۱۶۸۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲ 27 May 2024

به گزارش «تابناک البرز» وحید ریحانی سرپرست برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی اظهار کرد: بیست و دومین دوره مسابقات پرورش اندام قهرمانی باشگاه‌های کشور و انتخابی تیم ملی آسیایی(گرامیداشت زنده یاد بیت الله عباسپور) طی روزهای 9 لغایت 11 خردادماه به میزبانی استان البرز و در ورزشگاه انقلاب برگزار می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه تعداد شرکت کنندگان در این مسابقه 700 نفر هستند، گفت: استان البرز برای اولین بار به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور و انتخابی تیم ملی پرورش اندام برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا 2024 انتخاب شد. 

ریحانی برنامه زمان‌بندی این رقابت‌ها و مکان برگزاری رویداد را به شرح زیر اعلام کرد:  چهارشنبه، 9 خرداد:از ساعت 10 صبح تا 17  زمانی است که برای وزن کشی در نظر گرفته شده است.

کنگره داوران، مربیان و سرپرستان نیز ساعت 18 در کمالشهر کرج برگزار می شود که در ان بیش از 200 نفر از مربیان، سرپرستان و داوران حضور خواهند داشت.

سرپرست برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام در ادامه به زمان برگزاری مسابقات اشاره کرده و اظهار داشت: برگزاری مسابقات از ساعت 9 صبح پنجشنبه، 10 خرداد آغاز شده و به ترتیب در رشته های فیزیک جوانان، فیزیک پیشکسوتان، فیزیک بزرگسالان، ماسکولار بزرگسالان، فیزیک کلاسیک پیشکسوتان، فیزیک کلاسیک بزرگسالان برگزار خواهد شد.

وی در خصوص برگزاری روز دوم مسابقات نیز گفت: روز جمعه 11 خرداد ماه نیز مسابقات از ساعت 9 صبح آغاز شده و ورزشکاران در رشته های پارابیلدینگ، گیمزکلاسیک جوانان، گیمزکلاسیک پیشکسوتان، گیمزکلاسیک بزرگسالان، بادی کلاسیک جوانان، بادی کلاسیک پیشکسوتان، بادی کلاسیک بزرگسالان، بادی بیلدینگ بزرگسالان ، بادی بیلدینگ پیشکسوتان، بادی بیلدینگ جوانان به رقابت خواهند پرداخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار