معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان مرکزی گفت : درشهریور سالجاری از ۴۳۹ واحد نانوایی در سطح استان بازرسی بعمل آمده و ۹۶ پرونده تخلف تشکیل شده است .
کد خبر: ۹۹۷۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲ 29 September 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی ، محمد جواد قربانیان ، با اشاره به نظارت بر واحدهای نانوایی سطح استان افزود: عرضه نان باکیفیت به مردم مهم‌ترین مطالبه‌ای است که از سوی اقشار مختلف جامعه پیگیری می‌شود بنابراین با توجه به حساسیت های بهداشتی و نیز نظارت بر عملکرد نانوایی در شهریور سالجاری از ۴۳۹ واحد خبازی در سطح استان بازرسی به عمل آمد که ۹۶پرونده تخلف به ارزش ریالی ۲۵۰ میلیون ریال تشکیل شد .
وی گفت: از مجموع واحدهای متخلف ۲۴ واحد نانوایی سنگک ، ۵۱ واحد لواشی ، ۶ واحد تافتون و ۱۵ واحد بربری بوده که عمده تخلفات شامل گرانفروشی ،کم فروشی و عدم درج قیمت بوده است .
قربانیان افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته گشت های مشترک بازرسی از واحدهای خبازی استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و اداره اماکن نیروی انتظامی بصورت روزانه در حال انجام بوده و موارد بهداشتی و تخلفات احتمالی اعم از گرانفروشی ، کم فروشی و عدم درج قیمت توسط کارشناسان به متصدیان واحد ها تذکر داده میشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار