دبیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) از برگزاری همایش شیرخوارگان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حرم شاهچراغ(ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۸۵۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 11 August 2021

تابناک فارس به نقل از تسنیم: شاهرخ صبوری اظهار داشت: بزرگترین اجتماع شیرخوارگان حسینی امسال با پویش دستان کوچک در نخستین جمعه ماه محرم به صورت همزمان از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح در 6 هزار و 200 نقطه کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط کرونایی، امسال تصمیم بر این شد برنامه با رعایت دستورالعمل‌ها و در فضای باز برگزار شود، افزود: برنامه شیرخوارگان حسینی ساعت 8 تا 10 صبح روز جمعه 22 مرداد برگزار خواهد شد.

صبوری ادامه داد: قرائت زیارت نذرنامه راس ساعت 10 صبح با شعار (هر منزل، یک حسینه) به صورت مستقیم از شبکه استانی صدا و سیمای فارس از حرم مطهر شاه چراغ (ع) پخش خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این همایش را فریاد مظلومیت شیرخواره کربلا و محکوم کردن کشتار کودکان بی گناه عنوان کرد و افزود: علی‌رغم اینکه بیماری کرونا بر جهان و کشور ایران غلبه کرده، اما روضه حضرت اباعبداللله الحسین و حضرت علی اصغر (ع) تعطیل بردار نیست.

دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) در استان فارس سومین حرم اهل بیت (ع) را محوریت این همایش‌ها اعلام کرد و گفت: امسال نوزدهمین سال برپایی این همایش عظیم است و استان فارس برای هشتمین سال متوالی مقام نخست را به خود اختصاص داده است.

 

خراسان جنوبی سیاه پوش ماه محرم؛ رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شرط نخست برای عزاداری امن است

صبوری با بیان اینکه امسال 600 نقطه در فارس پذیرای مادران و شیرخوارگان خواهد بود، ادامه داد: مادران می‌توانند فرزندان خود را با ارسال پیامک به سامانه 3000800223 ثبت نام کنند تا فرزندخود به عنوان سربازان امام زمان (عج) نذر کنند.

دبیر همایش شیرخوارگان حسینی در فارس با اشاره به اینکه امسال به دلیل شیوع گسترده بیماری کرونا بسته‌ها تغییر به بسته‌های بهداشتی و معیشتی شد، گفت: با کمک خیران و افردادی که نذر داشتند 10 هزار دست لباس دوخته و تهیه شده است و همچنین 10 هزار بسته بهداشتی و معیشتی پیش بینی شده است که با استقبال به عمل آمده خیران این رقم بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/424/ح

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار