فضل الله رنجبر در گفتگو با تابناک:
فرماندار کرمانشاه گفت: مراسمات عزاداری ماه محرم در فضای باز به مدت یک ساعت با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک و محدودیت زمانی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۸۴۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰ 08 August 2021

فضل الله رنجبر درگفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در مکان هایی که به صورت مسقف هستند دستورالعمل های بهداشتی که از طریق مرکز آمده است باید رعایت شود و همه ما مشتاق حضور در این مراسمات هستیم بنابراین با رعایت پروتکل ها شاهد سلامت عذاداران حسینی در این ایام باشیم.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: ایستگاه های صلواتی به هیچ وجه نباید شربت و غذا توزیع کنند و نذورات خود را می توانند در غالب ماسک و مواد ضدعفونی کننده و یا به صورت جیره خشک اهدا کنند که قطعا ثواب آن بیشتر است و باعث سلامتی مردم میشود.

وی در خصوص تصفیه خانه غدیر خاطر نشان کرد: خوشبختانه تصفیه خانه غدیر واقع در جوار روستای عمرمل آماده است و هیچ مشکلی ندارد، برای خط انتقال به صورت نشتی و نه شکستگی در محل دریچه ها مشکلاتی پیش آمد که اکیپ های آب و فاضلاب و آب منطقه ای بنا به دستور استاندار مشغول ترمیم هستند و ظرف امروز و فردا به اتمام میرسد و پس از ترمیم کمیته ی کارشناسی علمی وضعیت نحوه ی اضافه شدن آن هزار لیتر و وارد مدار کردن آن را بررسی میکنند.

رنجبر بیان کرد: چنانچه شرایط فراهم شود تا آب وارد مدار شود و کمیته تخصصی و کارشناسی اعلام نظر کنند تصمیم برای اضافه شدن آن هزار متر هم گرفته خواهد شد.

وی در پایان گفت: در تلاش هستیم این مشکلان جزئی برطرف شود اگر چنانچه این هزار لیتر به آب شهر اضافه شود قطعا قطعی در خیلی از مناطق به ویژه محلات ناحیه یک و دو شهر کرمانشاه به مراتب نسبت به گذشته کمتر خواهد شد، اما برای حل مشکل قطعی آب کرمانشاه باید احداث مخازن را در دستور کار داشته باشیم و هم اصلاح خطوط شبکه داخلی شهر کرمانشاه که فرسودگی دارند. آب کرمانشاه آلودگی ندارد و به صورت مستمر و مرتب پایش میشود و آزمایشات لازم از طریق بهداشت و ابفا صورت میگیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار