کد خبر: ۹۷۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲ 19 September 2015

رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی گفت: این پژوهشگاه برای همکاری در کاهش آلاینده‌های پساب صنعتی واحدهای صنعتی استان البرز اعلام آمادگی می‌کند.

سیدمحمد مهدی هادوی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: آمادگی داریم که با صنایع مستقر در استان البرز در زمینه کاهش آلاینده‌های پساب صنعتی آنها همکاری کنیم و تحقق این امر به کاهش مشکلات زیست‌محیطی نیز کمک می‌کند.

رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی ادامه داد: در این زمینه، خنثی‌سازی آلاینده‌های پساب صنعتی دنبال می‌شود ضمن اینکه اولویت با آلاینده‌ترین‌ها است و طبق اولویت‌ها اقدام می‌شود.

وی اظهار کرد: در این خصوص با شهرک صنعتی اشتهارد همکاری می‌کنیم و آماده همکاری با سایر بخش‌های صنعتی استان نیز هستیم که این امر در راستای اهداف زیست‌محیطی این پژوهشگاه دنبال می‌شود.

هادوی با اشاره به بازدید از البرز گفت: هدف از بازدید، بررسی موارد امکان همکاری با کشور اوکراین بوده و تلاش می‌شود که در این بازدید، فناوری‌های کسب‌شده و توانمندی‌های این پژوهشگاه به هیئت اوکراینی معرفی شود.

رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی افزود: فراهم کردن امکان گسترش تجاری‌سازی فناوری از دیگر اهداف بازدید امشب است ضمن اینکه انرژی‌های تجدیدپذیر از مواردی است که می‌توانیم در خصوص آن همکاری خوبی با کشور اوکراین داشته باشیم.

پژوهشگاه مواد و انرژی در مشکین‌دشت استان البرز مستقر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار