تشکیل سه پرونده تخلف؛
تابناک سمنان: مهدی یحیایی معاون نظارت سازمان صمت استان سمنان از کشف سه مورد تخلف گران‌فروشی مرغ زنده در استان خبر داد و گفت: ارزش ریالی پرونده‌های تخلف بیش از دو میلیارد ریال برآورد شده است.
کد خبر: ۹۷۴۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴ 27 June 2021

کشتارگاه مرغ زنده را زیر قیمت تمام شده خریداری می‌کند | اعتمادآنلاین

 

معاون نظارت سازمان صمت استان سمنان با بیان اینکه طی نظارت و بازرسی سه مورد تخلف گران‌فروشی مرغ زنده در استان سمنان کشف‌شده است، ابراز داشت: ارزش ریالی پرونده‌های تخلف بیش از دو میلیارد ریال برآورد شده است.

وی بابیان اینکه بازرسی از مرغداری‌ها، کشتارگاه‌های طیور و توزیع گوشت مرغ به‌صورت روزانه با حضور کارشناسان و بازرسان مربوطه انجام می‌شود، ابراز داشت: پرونده‌های این متخلفان برای بررسی و صدور رأی به مراجع ذی‌ربط ارجاع شده است.

مهدی یحیایی بابیان اینکه برای جلوگیری از مشکلات فوق طرح رصد مرغ کشتار شده از مبدأ تا مقصد در استان سمنان به اجرا درآمده است، افزود: هدف از اجرای این طرح ساماندهی موضوعات مرتبط با گوشت مرغ در بازار، صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان و کاهش التهاب بازار است.

یحیایی بابیان اینکه در طرح رصد مرغ کشتار شده از مبدأ تا مقصد در استان سمنان کل میزان مرغ کشتار شده در هر کشتارگاه به‌عنوان یک مرسوله پستی در سامانه تجارت ثبت و بارکد گذاری می‌شود، تصریح کرد: در صورت عدم ثبت در این سامانه به‌عنوان عرضه خارج از شبکه تلقی خواهد شد.

وی بابیان اینکه هم استانی‌ها برای جلوگیری از این پدیده هرگونه گران‌فروشی را با ۱۲۴ در میان قرار دهند، افزود: عدم عرضه، احتکار و حمل غیرقانونی گوشت مرغ از دیگر مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد لذا گزارش مردم در این زمینه‌ها می‌تواند از بروز آن پیشگیری کند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار