متاسفانه عدم تحقق وعده مسئولان ورزش و جوانان در چند سال گذشته در خصوص تکمیل و تجهیز تنها استخر شنا این شهرستان سبب شده که رشته پر طرفدار شنا از رشته های ورزشی کنار گذاشته شود.
کد خبر: ۹۷۳۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱ 26 June 2021

تابناک ایلام، مجتبی کاور :: بیش از 3سال از تعطیلی تنها استخر شنای دهلران می گذرد و در این مدت مسئولان استانی و شهرستانی ورزش وعده های زیادی برای تکمیل این استخر دادند. ولی گویا این وعده ها تنها در حد حرف و شعار بوده ی و همچنان تنها استخر شنای دهلران تعطیل است.

متاسفانه عدم تحقق وعده مسئولان ورزش و جوانان در چند سال گذشته در خصوص تکمیل و تجهیز تنها استخر شنا این شهرستان سبب شده تا رشته پر طرفدار شنا از رشته های ورزشی کنار گذاشته شود.

در این سالها یکی از دغدغه های تفریحی و ورزشی خانواده ها بخصوص جوانان غیر فعال بودن تنها استخر این شهرستان است و در 3سال گذشته ورزش شنا برای جوانان دهلرانی به یک رویا تبدیل شده است .همین امر سبب شده تا برخی از جوانان نیز برای اوقات فراغت خود به حاشیه سد ها ورودخانه های شهرستان پناه آورند  که متاسفانه چندین نفر نیز به خاطر شنا کردن در اطرف سد ها و رودخانه ها جان خود را از دست دادند.

اینکه چرا مسئولان ورزش در این چند سال علی رغم وعده های فراوان مبنی بر تکمیل استخر شنا دهلران را عملی نمی کنند موضوع بسیار مهمی است که باید دادستانی به عنوان مدعی العموم و سازمان بازرسی به عنوان یک تشکیلات نظارتی از اختیارات قانونی خود استفاده کنند و اگر تخلف و یا کوتاهی در حسن انجام وظیفه قانونی وجود دارد با متخلفین برخورد کنند .چرا که تکمیل این پروژه از وعده و و عید گذشته  و امروز در قسمت هایی از آن باشگاه بدن سازی توسط بخش خصوصی دایر شده و  ابهامات زیادی در ذهن افکار عمومی ایجاد کرده است .

بدون شک ورزش یکی از ارکان مهم سلامت و دارای کارکردهای اجتماعی در هر جامعه می باشد که اگر بهره گیری مناسبی از ظرفیت ها انجام شود می توان به اهداف بالایی در سلامت جامعه دست پیدا کرد، بنابر این شناخت ضعف ها و در کنار آن برنامه ریزی برای تقویت زیر ساخت های ورزشی و توجه به خواسته های جوانان در ورزش باید با جدیت، دلسوزی و توجه بیشتری دنبال شود واین امر زمانی محقق خواهد شد که مسئولان به وعده های بی عمل خود جامه عمل بپوشانند.

امید است مسئولان با توجه به وعده های فراوان خود در چند سال گذشته مبنی بر تکمیل استخر شنا دهلران وپایان دادن به  چشم انتظاری جوانان، معضل استخر دهلران را یک بار برای همیشه حل کنند. یکبار با جدیت به این موضوع ورود کنند چنانچه پیمانکار کننده کار نیست به خلع ید آن مبادرت ورزند تا بیش از این شاهد تضعیف این ورزش پر طرفدار در شهرستان مرزی دهلران نباشیم.

بیشتر بخوانید :

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار