مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری ایلام:
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری ایلام گفت: دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت با عنوان «سهم من از جوانی ایران» در استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۳۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵ 22 April 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ فریده الیاس پوریان با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به اینکه تاریخ برگزاری رویداد ملی جوانی جمعیت ۳۰ اردیبهشت ماه مصادف با روز ملی جمعیت است، فراخوانی از سوی ستاد ملی جمعیت در بخش‌های هفت‌گانه خانواده، رسانه، مدیران دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌های مردم‌نهاد، شرکت‌ها و موسسه‌های خصوصی، مدیران و نخبگان با شاخص‌های مختلف اعلام شده و علاقه‌مندان می‌توانند در این رویداد ملی به صورت استانی نیز در هفته ملی جمعیت ۲۴ الی ۳۰ اردیبهشت ماه نیز شرکت کنند.

وی افزود: در بحث خانواده، مادرانی که دارای بیشترین فرزند باشند یا مادران دهه ۶۰ که حداقل چهار فرزند دارند یا مادرانی که با وجود مشغله‌های اجتماعی و فرهنگی، چند فرزند دارند با ارسال مدارک خود می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری ایلام گفت: در حوزه مدیران نیز کسانی که با اقدامات خلاقانه در حوزه جوانی جمعیت، کاری را به نفع جامعه و کارکنان انجام داده‌اند، می‌توانند در بخش های مرتبط شرکت کنند.

الیاس پوریان بیان داشت: در حوزه نخبگان، پژوهش‌ها، تحقیقات و مقالات علمی و چاپ کتاب در موضوع جوانی جمعیت مد نظر است.

وی گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد در حوزه رسانه اخبار و تولید محتوای مربوط به جوانی جمعیت، در حوزه دستگاه‌های اجرایی وظایفی که برای دستگاه‌ها در راستای جوانی جمعیت تعریف شده و بیشترین اثرگذاری که دستگاه‌ها داشته‌اند و مجموعه فعالیت‌های که در حوزه جوانی جمعیت انجام شده است، می‌توانند به‌صورت همزمان در دو سطح ملی و استانی آثار خود را ارسال کنند.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری ایلام با بیان اینکه داوری در سطح ملی و استانی به‌صورت جداگانه انجام خواهد شد، اضافه کرد: ارسال آثار تا ۱۰ اردیبهشت ماه است و آیین تجلیل از برگزیدگان این رویداد در هفته جمعیت برگزار خواهد

وی عنوان کرد: برای ارسال آثار در سطح ملی سایت www.jameyat.ir و برای ارسال آثار در سطح استانی به  شماره پیام‌رسان ایتا ۰۹۹۲۴۸۵۸۱۳۳ و شماره دبیرخانه رویداد ۰۸۴۳۳۳۳۴۲۹۵در نظر گرفته شده است.

الیاس پوریان در پایان خاطر نشان کرد: برای کسانی که دسترسی به این وبگاه‌ها ندارند می‌توانند مستندات خود را به‌صورت حضوری به دفتر امور بانوان و خانواده استانداری ایلام تحویل دهند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار