رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود از توزیع شیرخشک رایگان در بین خانواده‌ های دارای فرزند چندقلو در شهرستان شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۹۷۱۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳ 15 June 2021
 

 

 

به گزارش تابناک سمنان رجهانسیر معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود، گفت:  قوطی های شیر خشک به ارزش ۹ میلیون تومان بین خانواده‌های دارای نوزادان چندقلو به صورت رایگان توزیع شده است .

او با بیان اینکه این شیرخشک‌ها بین کودکان زیر یک سال توزیع شده اضافه کرد: به منظور ارتقا سطح سلامت نوزادان، ۵ خانواده‌ دارای فرزند چندقلو در سطح شهرستان شناسایی و ۳۰۰ قوطی شیرخشک در بین آن‌ها توزیع شده است.

معاون مدیرکل بهزیستی استان سمنان این طرح با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و به منظور حمایت از مادران نوزادانی که با سوتغذیه روبرو بوده و برای شیر دادن به فرزندان خود با مشکل مواجه هستند، اجرایی شده است.

او با بیان اینکه این طرح هم‌اکنون نیز در سطح استان در حال اجرا است افزود: خانواده‌های واجد شرایط می‌توانند از طریق سامانه بهزیستی درخواست‌های خود را ارائه دهند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود همچنین از توزیع شیرخشک بین کودکان شیرخوارگاه‌های شهرستان خبر داد و افزود: در همین مدت ۶۲۴ قوطی شیرخشک نیز به کودکان شیرخوارگاه نورمبین شهرستان نیز تحویل شده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار