فضل الله شیری خبرداد:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از آغاز رفع توقیف خودروهای رسوبی که در پارکینگ ها نگهداری می شوند، خبر داد.
کد خبر: ۹۷۰۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 12 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه فضل الله شیری" اظهار داشت: این طرح از چهارشنبه - 19 خرداد آغاز و ترخیص خودروها به صاحبان آنها با سهولت بیشتری انجام می گیرد.

وی با اشاره به وجود یک هزار و 926 دستگاه خودرو رسوبی در پارکینگ ها، گفت: خودروهایی که تا پایان سال 1398 توقیف شده اند صاحبان انها می توانند از این طرح استفاده کنند.

 شیری تصریح کرد: خودروهای فرسوده و همچنین خودروهایی که هیچگونه سابقه ای در سامانه شماره گذاری پلیس ندارند مشمول این طرح نمی شوند امکان ترخیص آنها نیست.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه افزود: ۶۰ درصد این خودروها به خاطر تخلف های راهوری توقیف شده و ۴۰ درصد نیز مربوط به حوزه انتظامی است که دستور قضایی دارد و برای ترخیص نیز به دستور قضایی دارند.

وی با بیان اینکه رفع توقیف خودروهای رسوبی 2 ماه به طول می انجامد، اظهار کرد: پلیس هیچ الزامی برای پرداخت عوارض شهرداری و کسب معاینه فنی برای خودروهای ترخیصی ندارد.

 شیری در پایان با اشاره به خدمات خوبی که طی 2 سال اخیر به شهروندان ارائه شده است، گفت:  طرح تقسیط جریمه های رانندگی (برای اولین بار در کشور) نوبت دهی اینترنتی،  طرح کاهش مراجعان به پلیس راهور ، سیستمی کردن توقیف و رفع توقیف قضائی، ترخیص موتور سیکلت های رسوبی و .. . از جمله این اقدامات بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار