مدیرعامل شرکت مخابرات ایلام؛
مدیرعامل شرکت مخابرات ایلام گفت: ابتدای سال ۹۲ تعداد خطوط تلفن های همراه در استان ۴۵۵ هزار و ۲۴۴ عدد بود که در سال ۹۹ این تعداد به ۶۳۳ هزار خط رسیده که رشد ۳۹ درصدی را نشان می دهد.
کد خبر: ۹۶۵۱۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳ 20 May 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ حشمت الله اسدی گفت:ابتدای سال ۹۲ تعداد خطوط تلفن های همراه در استان ۴۵۵ هزار و ۲۴۴ عدد بود که در سال ۹۹ این تعداد به ۶۳۳ هزار خط رسیده که رشد ۳۹ درصدی را نشان می دهد.

وی افزود:طی این مدت (سال ۹۲ تاکنون) تعداد سایت های تلفن همراه نسل دوم ۲G در استان ۲۴۱ سایت بوده که این تعداد در پایان سال ۹۹ به ۳۶۰ سایت رسیده که معادل ۴۹/۷ درصد رشد داشته است.

اسدی مطرح کرد:ظرفیت نفوذ تلفن ثابت در این استان ۲۱.۴ دهم درصد است و ۹۷ درصد جمعیت ایلام تحت پوشش تلفن همراه قرار دارند.

وی بیان داشت:باتوجه به افزایش استفاده از اینترنت و غیرحضوری شدن فعالیت های مختلف تعداد سایت های همراه اول به ۳۷ سایت جدید افزایش پیدا کرده که تعداد ۲۳ سایت نصب و راه اندازی شده و مابقی تا پایان شهریورماه به بهره برداری می رسد.

اسدی اظهار کرد:هزینه ای که برای تلفن ثابت از سوی مخابرات انجام می شود از درآمد آن بسیار بیشتر است، تعرفه تلفن ثابت سال هاست که افزایش پیدا نکرده و با وجود افزایش قیمت تجهیزات، هزینه کردن در بحث تلفن ثابت برای مخابرات زیان‌ده و هزینه های رسیدگی به این شبکه بسیار بالاست و برای سودده بودن این شبکه باید تعرفه های تلفن ثابت تغییر کند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار