مدیر روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان:
نمایشگاه صنایع دستی گروهی از هنرمندان تا چهاردهم اسفندماه جاری در طبقه همکف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برپا شده است.
کد خبر: ۹۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵ 02 March 2015
به مناسبت فرا رسیدن سال نو، نمایشگاه صنایع دستی با عنوان بهار نارنج در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان برپا شد.

به گزارش تابناک گیلان،مدیر روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان عصر دوشنبه گفت: نمایشگاه صنایع دستی گروهی از هنرمندان تا چهاردهم اسفندماه جاری در طبقه همکف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برپا شده است.

فاطمه دوستی ادامه داد: در این نمایشگاه تعدادی از آثار ویترای سفره هفت سین، کارهای نمدی و چرمی شامل کیف، جا سوئیچی، نقاشی روی سنگ و زیورآلات به نمایش درآمده است.

وی افزود: شقایق ماندگار مدرس هنر در مدارس، شیوا ماندگار کارشناس مرمت و احیاء بناهای تاریخی، دوجا اسماعیل پور فوق دیپلم نقاشی از دانشگاه تهران و ... از جمله هنرمندانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

دوستی همچنین از برپایی نمایشگاه گروهی پوستر دانشجویی در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان خبر داد.

وی تصریح کرد: گالری استاد حسین محجوبی لاهیجان میزبان نمایشگاه گروهی پوستر دانشجویی است و در این نمایشگاه آثار پایان ترم طراحی پوستر دانشجویان دو دانشگاه غیرانتفاعی لاهیجان با همکاری انجمن هنرهای تجسمی به نمایش گذاشته شده است.

شهرستان لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار