به گزارش خبرنگارتابناک گیلان از شهرستان آستانه اشرفیه
کد خبر: ۱۱۶۷۵۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۱ 19 May 2024

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان از شهرستان آستانه اشرفیه، اولین جلسه شورای اداری شهرستان در سال 1403 به ریاست مهندس خسرو آرنگ؛ فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه و با حضور رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان و نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی ، روسای ادارات و نهاد ها و سازمان ها در سالن اجتماعات محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در این جلسه با زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا اظهار کرد : همه ما بعنوان مدیران دستگاه های مختلف باید بدانیم که این مسئولیت ها، امانتی است از طرف شهدایی که جان خود را برای رسیدن به آرمان های انقلاب و نظام فدا کردند و امروزه ما بدهکار آن ها هستیم لذا ضمن تبعیت از راهنمایی های خردمندانه و راهبری داهیانه مقام معظم رهبری در حل و فصل نمودن مشکلات ، باید نسبت به وظایف محوله احساس مسئولیت نموده و خود را مکلف بدانیم.

مهندس آرنگ تصریح کرد : در تاریخ 11 اسفند که مصادف بود با 12 دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همه دست اندرکاران با همدلی و همکاری یکدیگر توانستند یک رقابت سالم و امن را برگزار نمایند تا در مجلس شورای اسلامی که به یک مجلس انقلابی مبدل شده است نماینده ای شایسته و لایق معرفی گردد که با رأی اعتماد مردم این اتفاق رقم خورد.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به اینکه شهرستان ما یکی از قطب های کشاورزی استان است، افزود : همه ما آگاهیم که در اداره امور دارای نقص هایی هستیم که باید آن ها را برطرف نماییم و مشکلات را به حداقل برسانیم تا برخورداری کشاورزان منطقه از حداقل امکانات مانند آب کشاورزی، کود شیمیایی ، بذر و سایر موارد دچار مشکل نشود.

وی با اشاره به مشکلات پیش آمده به سبب بارندگی های اخیر عنوان کرد : با توجه به شدت بارندگی ها در روزهای اخیر معضلاتی مانند آبگرفتگی ها و هدایت آب های سطحی و معظلات فاضلابی رخ داده است که پیشنهاد می نمایم با توجه به سفر اخیر دکتر ابراهیم رئیسی ؛ ریاست محترم جمهور به استان گیلان، یک طرح جامع سیستم فاضلاب های شهری و تصفیه خانه ها بعنوان یک پروژه ملی تنظیم و تحویل گردد زیرا حل و فصل آن از اعتبارات شهرستانی و استانی خارج است.

مهندس آرنگ با اشاره به امنیت موجود در کشور و منطقه افزود : امنیت یک اصل اساسی است و باید در تمامی حوزه های اجتماعی، اقتصادی ، روانی جدی گرفته شود که شکر خدا اینگونه است لذا از همه نیروهای زحمتکش در این حوزه بخصوص نیروی فراجا تقدیر و تشکر می نمایم.

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه با اشاره به سال 1403که با نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است اظهار کرد : با تسهیل نمودن شرایط برای سرمایه گذاران ، حضور آنان را در شهرستان و سرمایه گذاری و ایجاد شغل فراهم نمایید تا به تحقق شعار سال جامه عمل بپوشانیم.

وی در ادامه در خصوص تکریم ارباب رجوع در ادارات ، مدیریت پسماند،رفع معضلات آب شرب ، رفع مشکلات توزیع برق ، معظلات چایکاران و کارخانجات ، پایش تصویری ، طرح های سالمسازی دریا ، برنامه ریزی های لازم در خصوص انتخابات 1404، اهدای کتاب با موضوع عفاف و حجاب به نهاد کتابخانه عمومی و توزیع در قرار گاه عفاف و حجاب و سایر موارد نکاتی را مطرح نمود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار