پاكسازي سواحل كيش به مناسبت هاي مختلف و با فراخوان اهالي و گردشگران به منظور فرهنگ سازي در زمينه حفظ محيط زيباي زيست و سواحل كيش برگزار مي شود.
کد خبر: ۹۵۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹ 16 September 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، عضو انجمن حافظان محيط زيست كيش گفت: در ادامه اجراي طرح جمع آوري زباله ها و مواد زائد از سواحل جزيره كيش و حفظ زيبايی و نظافت اين جزيره زيبا، ساحل پلاژ بانوان و نیز ساحل پلاژ آقایان پاكسازی خواهد شد.
 
امیر شفیعی افزود: پاكسازي سواحل كيش به مناسبت هاي مختلف و با فراخوان اهالي و گردشگران به منظور فرهنگ سازي در زمينه حفظ محيط زيباي زيست و سواحل كيش برگزار مي شود و همواره با استقبال خوب مردم روبرو بوده است. اين گزارش مي افزايد پيش از اين زيبايي، نظافت و تميزي كيش و سواحل آن مورد توجه و تشويق گردشگران قرار گرفته است.
 
وی خاطر نشان کرد: جزيره زيباي كيش همواره به دليل وجود جذابيتهاي متنوع و منحصر به فرد مقصد بسياري از مسافران و گردشگران داخلي و خارجي بوده است.
 
شفیعی در خصوص برنامه های این حرکت خودجوش در سواحل کیش گفت: این برنامه همراه با پیاده روی ساحلی، پاکسازی سواحل و جمع آوری از زباله ها، گردهمایی در اسکله تفریحی، پذیرایی و در پایان مراسم نیز به قید قرعه جوایز جوایز نفیس و لوح یادبود به شرکت کنندگان اهداء خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار