رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: امسال با صدور ۷۵۶ دستور موقت ۱۵۱ هکتار از زمین‌هایی که تغییر کاربری داده شده بود به بیت‌المال برگشت.
کد خبر: ۹۴۸۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵ 12 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، به نقل از فارس، پرویز توسلی‌زاده امروز در جمع اصحاب رسانه با تاکید بر حفظ حقوق بیت‌المال و حفاظت از منابع ملی، اظهار داشت: در عرصه حفاظت از اراضی ملی موفقیت‌های چشمگیری داشته‌ایم.

وی ادامه داد: امسال با صدور ۷۵۶ دستور موقت ۱۵۱ هکتار از زمین‌هایی که تغییر کاربری داده شده بود به وضعیت قبل (اراضی ملی) برگشته است و در حوزه شهرداری‌ها هم امسال از یک‌هزار و ۵۰۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز جلوگیری شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به سیاست‌های اصلی دستگاه قضایی استان را برخورد با متصرفان اراضی ملی، گفت: یک مورد نباید تغییر کاربری اراضی زراعی بدون مجوز قانونی داشته باشیم همچنین نباید موردی تجاوز به عرصه‌های ملی منابع طبیعی و قطع نهال داشته باشیم.

وی تصریح کرد: قطعا در حوزه شهری هم همین سیاست‌ها را دنبال خواهیم کرد و با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز برخورد جدی می‌شود.

توسلی‌زاده ادامه داد: همچنین در حوزه راه و شهرسازی نباید یک مورد تجاوز به اراضی دولتی داشته باشیم در سایر حوزه‌های هم به همین ترتیب حوزه حواشی رودخانه‌‌ها، گلخانه‌ها و... نباید خلاف قانون ساخت و سازی صورت گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار