از سامانه همراه نظارت دامپزشکی اولین سامانه بومی سازی شده کشور در سمنان رونمایی شد.
کد خبر: ۹۳۹۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹ 10 February 2021

 

به گزارش تابناک سمنان محمدحسین داور پوراستاد دانشگاه و مجری پروژه اولین سامانه هوشمند بومی دامپزشکی در سمنان گفت: ازسامانه نرم افزاری،تحت عنوان سامانه سهند (سامانه همراه نظارت دامپزشکی)در مجموعه دامپزشکی استان سمنان رونمایی شد.

او با اشاره به مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در این طرح افزود: این طرح در راستای خروج از روند فیزیکی کار و حذف کاغذ در اداره دامپزشکی طراحی شده است.

داور پور ادامه داد: قابلیتی که سامانه سهند دارد به این شکل است که همکاران در اداره دامپزشکی به سه بعد نظارتی اداره نظارت وبهداشت عمومی،اداره تشخیص ودرمان و اداره قرنطینه ،بازدید دوره ای انجام خواهند داد.

این استاد دانشگاه اظهار کرد: باتوجه به قابلیت های این سامانه فرم هایی که بصورت فیزیکی پرمیشد در حال حاضر در سامانه بارگذاری میشود که سهولت و سرعت کار بیشتر خواهد شد.

او ابراز کرد: اداره دامپزشکی در لحظه بصورت برخط هم قابلیت نظارت مدیریتی بر مجموعه دامپزشکی در سطح استان وشهرستان سمنان دارد وهم مدیران مربوطه میتوانند فعالیت عملکردی بازرسین استان را براساس دیتای تعریف شده مورد بررسی قرار دهند.

مجری طرح سامانه سهند در ادامه تصریح کرد: گزارش های تخلفاتی که در سطح مجموعه نظارتی دامپزشکی اتفاق میفتد با حفظ حقوق شهروندی در این سامانه بررسی میشود.

او افزود:مهمترین نکته این است که این سامانه بومی استان سمنان است که در مجموعه دامپزشکی کشور اولین استانی هستیم که این سامانه را بصورت بومی شده باتوجه به ظرفیت علمی استان ایجاد و امید است بتوانیم به مجموعه دامپزشکی کشور ارائه داده شود تا این سامانه در سطح کشور نیز به بهره برداری برسد.

داور پور گفت:این سامانه از امروز روی تلفن همراه مسئولین مربوطه راه اندازی و در جهت انجام وظایف نظارتی به بهره برداری می رسد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار