معاون فرماندار:
معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار سمنان با اشاره به بیست و هشتم اسفند پایان فرصت جذب اعتبارات سال، گفت: دستگاه‌ های اجرایی شهرستان تا قبل از این زمان اهتمام ویژه در جذب اعتبارات داشته باشند.
کد خبر: ۹۳۸۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹ 08 February 2021

مسوولان سمنان در جذب اعتبارات تا پایان سال اهتمام ویژه داشته باشند

به گزارش تابناک سمنان  صفورا زارعی روز دوشنبه ابراز داشت: بیست و هشتم اسفند پایان سال مالی دستگاه‌های اجرایی است و هیچ گونه قصوری در جذب اعتبارات تا پایان سال مالی پذیرفتنی نیست.

 وی تاکید کرد: انتظار می‌رود مدیران در این بخش اهتمام ویژه داشته باشند تا طرح‌های دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد تا پایان کار این دولت تدبیر و امید به بهره‌برداری برسد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار سمنان بیان کرد: ۱۳۶ میلیارد و ۷۳۷ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و ۲۰۳ میلیارد و ۴۶۴ میلیون ریال  از محل اعتبارات متوازن به شهرستان سمنان در نظر گرفته شد که از مجموع این اعتبارات ۴۷ درصد برابر ۱۸۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار تخصیص یافت.

وی اضافه کرد: تاکنون بیش از ۳۳ درصد اعتبارات استانی خالص و متوازن از سوی دستگاه‌های اجرایی شهرستان سمنان جذب شده است.

زارعی یادآور شد: هر گونه قصور و کم کاری از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی در جذب اعتبارات پذیرفتنی نیست و اسامی دستگاه‌های کم‌کار به مراجع نظارتی معرفی و در رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار سمنان گفت: جذب حداکثری اعتبارات از سوی دستگاه‌های اجرایی نقشی مهم در توسعه و تخصیص اعتبارات در سال‌های آینده دارد و این نکته مهم باید مورد توجه باشد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار