کارهای بزرگی در حوزه عمرانی در شهرستان بندرخمیر انجام شده است
تابناک-فرماندار بندرخمیر با بیان اینکه کارهای بزرگی در حوزه عمرانی در شهرستان انجام شده است، گفت: در هفته جاری چندین پروژه مهم با حضور مقامات استانی افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۷۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵ 01 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، میرهاشم خواستار در نشست خبری با اصحاب رسانه که بمناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر برگزار شده بود،عنوان کرد:
در دو سه سال اخیر کارهای بزرگی در حوزه های عمرانی بویژه در بخش آب ، راه و زیرساخت های شهری و روستایی در شهرستان خمیر رخ داده است.

همچنین برنامه های فرهنگی متنوع در سطح بالا از جمله برگزاری رویداد بزرگ جهانی تالاب ها در شهرستان برگزار شده که همه اینها نشان از همراهی مردم و هماهنگی و همدلی بین مسئولان و دستگاه های اجرایی است.

در دهه فجر امسال ۴۹ طرح و پروژه با اعتباری بیش از یک هزارو۹۴۸ میلیارد ریال در شهرستان خمیر افتتاح و به بهره برداری می رسد که از لحاظ ارزش اعتباری حدود چهار برابر سال گذشته است.

از مجموع ۴۹ پروژه ، تعداد ۱۵ پروژه ارتباطات و فناوری اطلاعات، ۸پروژه منابع آب، ۷ پروژه حمل و نقل، ۶ پروژه آموزش،۴ پروژه رفاه و تامین اجتماعی ، ورزش۳ پروژه و همچنین کشاورزی ، انرژی و بهداشت و درمان هرکدام با ۲ پروژه در شهرستان خمیر است.

در روز چهارشنبه هفته جاری چندین پروژه مهم شهرستان از جمله آب‌شیرین کن سیمان بندرخمیر ،فاز اول جاده کمربندی و چندین طرح های مخابراتی با حضور مقامات استانی افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.
همچنین بیش از ۱۵۰ برنامه فرهنگی ، هنری، آموزشی و قرآنی در شهرستان خمیر برگزار می شود.

در دهه فجر امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا،سعی خواهد شد بسیاری از برنامه ها با تعداد محدود و با رعایت پروتکل ها و به صورت متمرکز برگزار شد.
انتهای پیام/ز247

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار