شاهرود شهری با پتانسیل بالا؛
به گزارش تابناک سمنان: فاطمه منصوری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با بیان اینکه شاهرود دارای ظرفیت های عظیم گردشگری و تولیدی و ... است، گفت: در کنار این ظرفیت ها، نیروی انسانی برای توسعه پایدار می بایست تقویت شود تا شاهد رشد و توسعه در سطح این شهرستان باشیم.
کد خبر: ۹۲۸۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱ 30 December 2020


عاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان روز سه شنبه در نشست با کارکنان فرمانداری شهرستان شاهرود در محل سالن جلسات با بیان اینکه مشارکت بیشتر در تصمیم سازی ها از طریق شورای مشورتی کارکنان نیاز است، تاکید کرد: شاهرود دارای ظرفیت ها و مزیت های گوناگون علمی فرهنگی و اقتصادی در بخش های کشاورزی ، صنعتی و گردشگری است که پتانسیل مهم توسعه هستند

فاطمه منصوری با بیان اینکه در کنار تمام ظرفیت ها و پتانسیل ها باید دانست که انسان محور توسعه است، تاکید کرد: تا انسان نخواهد هیچ تغییر و تحول و پیشرفتی اتفاق نخواهد افتاد.

اگر انسان بخواهد بسمت توسعه و پیشرفت حرکت کند و اگر این روحیه و انگیزه وجود نداشته باشد تمام اسباب و لوازم هم که فراهم باشد حرکت نخواهد کرد.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه منابع انسانی به واقع سرمایه انسانی است ، بیان کرد: اگر این سرمایه کنشگری و فعال بودن را جایگزین صرف واکنشگری و منفعل بودن نماید یقینا در بهبود وضعیت خود و جامعه ای که در آن زندگی می کند نقش حائز اهمیتی را ایفا خواهد نمود.

منصوری افزود: امسال در شرایط سخت تری به لحاظ اقتصادی و پیامدهای ناشی از تحریم ها و شیوع ویروس کرونا قرار گرفتیم و شما بدرستی اشراف دارید که همکاران وزارت کشور در مدیریت تمامی بحران ها و اتفاقات جریان ساز کشور نقشی بزرگ دارند در نتیجه رسیدگی به مسائل و برنامه ریزی برای ارتقا مهارت ها و ظرفیت سازی نیروی انسانی از اهم برنامه ها محسوب می شود.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا با کارسنجی، متناسب با حجم فعالیت ها و تعداد نیروی انسانی مورد نیاز در کل مجموعه از دفاتر استانداری تا بخشداری ها و با شناسایی و اصلاح فرآیندها بازنگری تشکیلات و تهیه طرح پیشنهادی انجام دهیم تا در زمان مقتضی و در صورت صدور مجوز مورد بهره برداری قرار گیرد، گفت: ملاکی برای بازنگری در پرداخت ها متناسب با عملکرد نیز در نظر گرفته خواهد شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان ادامه داد: باید همواره از فرصت و زمانی که برای خدمت داریم نهایت بهره را ببریم و با تعهد و انگیره با توجه به ماموریت و رسالت وزارت کشور و نقش هماهنگ کننده و راهبرانه ی از موقعیتی که در آن قرار داریم برای پیشبرد اهداف متعالی و حل مسائل به نحو مطلوب استفاده کنیم.

منصوری با اشاره به اهمیت داشتن تدوین نظام ارتقای کارکنان و برنامه ریزی برای آن؛ گفت: ارتقاء صرفا جا به جایی از پستی به پست بالاتر نیست چنانچه در همان سمت و جایگاهی که هستیم به دنبال به روز شدن مهارتها انجام روش های نوین انجام کار و یادگیری مستمر باشیم به نوعی دیگر ارتقاء یافته و از فرصت زندگی بهره برده ایم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار