تعداد ۵۹۳ عدد تبلت دانش آموزی بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی که فرزندان دانش آموز آنها فاقد گوشی هوشمند بود، توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۷۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹ 28 December 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، احمد بوالحسنی ، معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به عدم دسترسی برخی از دانش آموزان بویژه مددجویان کمیته امداد به تبلت یا گوشی‌های هوشمند برای آموزش دروس خود گفت: کمیته امداد در تلاش است تا با کمک مردم و خیران اقدامات مؤثری را برای تهیه تبلت برای کمک به خانواده‌های نیازمند انجام دهد.
وی از توزیع ۵۹۳ تبلت دانش آموزی بین خانواده‌های تحت حمایت خبر داد و افزود: در بستر فضای مجازی، دانش‌آموزان برای دریافت مطالب آموزشی به گوشی هوشمند و تبلت نیاز دارند و لازم است تا خیران به یاری کمیته امداد بشتابند.
بوالحسنی در ادامه از اجرای طرح " یاوران راسخ" در کمیته امداد استان مرکزی خبر داد و گفت: این طرح برای جمع آوری کمک و تهیه تبلت برای دانش آموزان کم بضاعت تدوین شده است.
وی یادآورشد: برای خریداری تبلت حداقل مبلغ سه میلیون تومان نیاز است ، خیران می توانند برای خرید هر تبلت ۵۰ درصد مبلغ( یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان)به حساب امداد واریز کنند و ۵۰ درصد مابقی آن توسط امداد تأمین می شود و یا وام قرض الحسنه حداقل مبلغ یک میلیون و پانصد هزار تومان و حدکثر پنج میلیون تومان از امداد دریافت و اقساط آن را به صورت ۳۰ ماهه تا ۳۶ ماهه پرداخت کنند.
وی اضافه کرد: خیران همچنین برای مشارکت در این طرح می توانند کمک‌های خود را به شماره حساب ۰۱۰۱۳۵۵۶۷۰۰۰۵ نزد بانک ملی کمیته امداد استان برای خرید تبلت دانش آموزی واریز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار