رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خنداب گفت: اصلاح هندسی نقشه ۱۳۶ هزار هکتار از اراضی ملی این شهرستان امسال انجام شد و این زمین‌ها در مرحله اخذ سند تک برگی قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۲۵۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸ 21 December 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،«سعید علیپور صفری» افزود: اصلاح هندسی نقشه‌های تمامی پلاک‌های اراضی ملی شهرستان خنداب در راستای شعار جهش تولید و در قالب اجرای طرح ۹ در ۹۹ سازمان جنگلها و مراتع طرح کاداستر(حدنگاری) اراضی ملی انجام شده‌است.
وی از اختصاص چهار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های آبخیزداری در این شهرستان خبر داد و گفت: با اختصاص این اعتبارات قرارداد اصلاح و مرمت پنج سد خاکی این شهرستان با پیمانکار منعقد شده‌است.
علیپور صفری افزود: اجرای این طرح ها با هدف جلوگیری از تخریب اراضی و نیزبهبود عملکرد سازه‌های آبخیزداری شهرستان خنداب انجام می شود.
وی ادامه داد: همچنین در راستای توسعه دولت الکترونیک تمدید پروانه‌های چرای دام از طریق پنجره واحد پاسخ گویی استعلامات سامانه سامد انجام می‌شود.
خنداب با حدود ۶۰ هزار نفر جمعیت ، یکی از ۱۲ شهرستان استان مرکزی است که در سال ۱۳۸۶ به شهرستان ارتقا یافت.
شغل اصلی ساکنان این شهرستان که در ۱۰۰ کیلومتری اراک - مرکز استان مرکزی- قرار دارد کشاورزی وباغداری است و انگور، سیب، هلو و گوجه فرنگی مهمترین محصولات این شهرستان راشامل می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار