وعده معاون رئیس جمهور به مردم البرز
معاون رئیس جمهور بر تکمیل هر چه سریع‌تر طرح ملی بزرگراه همت تأکید کرد و گفت: ‌قطعه دوم و سوم بزرگراه همت تا هفته دولت سال 95 بهره‌برداری می‌شود.
کد خبر: ۹۲۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰ 10 September 2015
محمدباقر نوبخت که صبح امروز برای بررسی وضعیت پروژه همت به استان البرز سفر کرده است، با حضور در این پروژه از نزدیک این مهم را مورد بررسی قرار داد.
براساس این گزارش، وی با تأکید بر اینکه خدمات‌رسانی به مردم از مهم‌ترین وظایف است،‌ افزود: تلاش می‌شود تا این طرح ملی هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد تا زمینه خدمات‌رسانی بیش از پیش برای مردم فراهم شود.
نوبخت با بیان اینکه دولت تصمیم جدی و پیگیری‌های مجدانه‌ای را برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه دارد،‌ تأکید کرد: در این راستا دولت با حمایت از این پروژه و اختصاص اعتبارات تلاش می‌کند تا این طرح هر چه سریع‌تر به مرحله بهره‌برداری برسد.
معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه بهره‌برداری از پروژه همت می‌تواند گامی مهم در کاهش بار ترافیکی اتوبان تهران کرج باشد افزود: با توجه به معضلات ترافیکی در این محور لذا با تمهیدات اندیشیده شده‌ تلاش می‌شود که این پروژه ملی تا هفته دولت سال 95 به مرحله بهره‌برداری برسد.
نوبخت در ادامه سخنان خود از تخصیص اعتبارات صددرصدی به این پروژه خبر داد و افزود: تزریق اعتبارات به منظور تکمیل قطعه 2 و 3 این پروژه همچنان ادامه دارد، لذا هفته آینده نیز مبالغ دیگری به این پروژه اختصاص داده خواهد شد.
وی تصریح کرد: این پروژه برخی موانع را دارد که برای رفع این موانع نیز اعتباری بالغ بر 7 میلیارد تومان هزینه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار