مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان از توزیع یک هزار و ۸۸۰ بسته معیشتی بین آسیب دیدگان از کرونا در استان خبر داد و گفت: ارزش این بسته‌ها پنج میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال است.
کد خبر: ۹۱۴۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲ 05 November 2020

۱۸۸۰ بسته معیشتی بین نیازمندان استان سمنان توزیع می‌شود

به گزارش تابناک سمنان مظفر محمد خانی ظهر پنج‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی هلال احمر سمنان ضمن بیان اینکه طی رزمایش سوم مومنانه یک هزار و ۸۸۰ بسته معیشت بین آسیب دیدگان از کرونا در استان سمنان توزیع‌شده است، ابراز داشت: هدف از این اقدام کاستن از بار مشکلات اقتصادی خانواده‌هایی که از این بیماری دچار آسیب شدند.

وی بابیان اینکه این بسته‌ها شامل روغن، حبوبات، برنج، رب گوجه‌فرنگی، ماکارونی، قند و چای می‌شود، افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا به صورت مستمر با کمک خیرین و داوطلبان بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا علاوه بر سبدهای غذایی، مواد بهداشتی، ماسک و محلول ضدعفونی نیز توزیع‌شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه ارزش این بسته‌ها پنج میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال است، ابراز داشت: ارزش هر بسته نیز سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال را شامل می‌شود که بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

محمد خانی بابیان اینکه اجرای این قبیل اقدامات گامی مؤثر در راستای خدمت‌رسانی به نیازمندان است، در ادامه تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، بخشی از جامعه دچار مشکلات اقتصادی شدند که این فعالیت‌ها می‌تواند بخش کوچکی از آلام نیازمندان را بکاهد.

وی افزود: این اقدام خیرخواهانه بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) از همان روزهای شروع همه‌گیری کرونا آغاز شد و لذا فعالیتی بشردوستانه و عام‌المنفعه است که توزیع آن می‌تواند خانواده‌های متأثر از این بیماری را مورد حمایت قرار دهد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار