استاندار مرکزی گفت: تولید ۴۵۰ خودروی سنگین و نیمه سنگین ون، مینی بوس و میدل باس با نام تجاری جک تا پایان سال جاری در واحد خودروسازی خمین هدفگذاری شده است.
کد خبر: ۹۱۳۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱ 01 November 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی ، سید علی آقازاده در حاشیه بازدید از شرکت خودرو سازی آرین پارس خودرو افزود: واحد خودروسازی خمین یکی از قطب‌های صنعتی این شهرستان است که سال‌ها به‌دلیل تحریم متوقف مانده بود و اکنون این واحد تولیدی با سرمایه گذاری بخش خصوصی تولید ۴۵۰ خودروی سنگین و نیمه سنگین ون، مینی بوس و میدل باس با نام تجاری جک را تا پایان سال جاری هدفگذاری شده است.
وی یادآورشد: پیش بینی می‌شود تولید خودروهای سواری و سبک نیز از سال ۱۴۰۰ در این واحد آغاز شود.
مقام عالی دولت در استان مرکزی اظهار داشت: کشور به ماشین سنگین و نیمه سنگین نیاز دارد و انتظار می‌رود واحد خودروسازی خمین این نیاز را برای نخستین بار در داخل کشور تامین کند.
آقازاده با اشاره به بازدید از واحد تولیدی قطعات لوازم خانگی در شهرک صنعتی خمین گفت: این واحد با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال به‌طور کامل آماده بهره‌برداری است.
وی اضافه کرد: این واحد صنعتی به‌دلیل تحریم ها با مشکل تامین مواد اولیه مواجه است و انتظار می‌رود تا یک ماه آینده این مشکل حل شود.
استاندار استان مرکزی افزود: بهره‌برداری از این واحد برای ۷۵ نفر به‌صورت ثابت و ۲ برابر این تعداد به‌صورت غیر ثابت فرصت اشتغال ایجاد می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار