کد خبر: ۹۰۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۳ 06 September 2015

فرمانده سپاه امام‌حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه باید نسبت به مبحث مهم امر به معروف و نهی از منکر توجه ویژه‌ای داشت، گفت: باید شورای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های اجرایی استان البرز تشکیل شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سردار علی استادحسینی در جلسه شورای اداری استان البرز که عصر امروز در محل استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه در آستانه هفته دفاع مقدس قرار داریم، اظهار داشت: رشادت‌های جوانان و ایثارگران در 8 سال دفاع مقدس عزت و سرافرازی را برای کشور به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه گزینه‌های نظامی آمریکا یک جنگ روانی بیش نیست، افزود: آمریکا اگر می‌توانست تا امروز بارها به جمهوری اسلامی ایران حمله می‌کرد اما توان و قدرت کشور مانع انجام این امر شده است.

فرمانده سپاه البرز با تاکید بر اینکه باید آمادگی لازم در راستای برخورد با هر مشکلی را داشت، خاطرنشان کرد: از جمله اهداف گرامیداشت هفته دفاع مقدس ایجاد روحیه حماسی در بین جوانان است.

وی با اشاره به اینکه نباید از برخورد با جنگ نرم غافل شد، تصریح کرد: امسال نیز همانند سال گذشته رزمایش در منطقه حصارک کرج برگزار می‌شود.

سردار استادحسینی با بیان اینکه این رزمایش سال گذشته با حضور 10 هزار نفر از شهروندان برگزار شد، اظهار داشت: نمایش نمادین بهشت و جهنم با توجه به آیات و روایات نیز در این هفته برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه البرز با تاکید بر اینکه امید است پیام شهدا به جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب در این هفته منتقل شود، گفت: در روز 31 شهریور شاهد برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در استان البرز هستیم.

وی با اشاره به اینکه باید نسبت به مبحث مهم امر به معروف و نهی از منکر توجه ویژه‌ای داشت: افزود: باید شورای امر به معروف و نهی از منکر در کلیه دستگاه‌های اجرایی استان البرز تشکیل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار