کد خبر: ۸۹۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶ 06 September 2015
انزلی- سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی وگردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی اعلام کرد: امسال و در مقایسه با سال گذشته، ورود گرشگر به منطقه آزاد انزلی ۲۲درصد افزیش یافت.

مجید فاتحی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری جشنواره های مختلف در منطقه آزاد انزلی اظهارکرد: ایجاد فضای مفرح و با نشاط برای گردشگران حاضر در این منطقه از نتایج مطلوب برگزاری جشنواره ها است.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره های مختلف موجب جذب گردشگر در راستای استفاده از فضای منطقه آزاد شده است گفت: بررسی آمارها نشان می دهد که امسال به نسبت سال گذشته با افزایش ۲۲ درصدی ورود گردشگر به منطقه آزاد انزلی مواجه شده ایم.

فاتحی در ادامه منطقه آزاد انزلی را منطقه ای جوان در بین هفت منطقه آزاد کشور دانست و تصریح کرد: در حال حاضر هنوز زیر ساخت های جاده ای برای دسترسی به این منطقه به حد لازم نرسیده و یکی از مشکلاتی که مردم در زمان شلوغی و برگزاری جشنواره ها با آن مواجه می شوند، ترافیک در جاده های منتهی به منطقه آزاد است.

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی با تاکید براینکه زیر ساختهای جاده ای منطقه آزاد باید اصلاح شود اظهار کرد: باریک بودن راه های دسترسی به منطقه آزاد، یکی از مواردی است که گردشگران ورودی به منطقه را دچار مشکل کرده است.

فاتحی افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهید نامجو را از موارد مثبت رفع ترافیک جاده ای منطقه برشمرد و گفت: با بررسی و اجرای تصمیمات اتخاذ شده، در ماه های آینده مشکل ترافیک در منطقه نیز رفع خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار