گاز سرمایه ملی برای همه:
به گزارش تابناک سمنان: غلامرضا مشایخی مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: جشن بهره‌مندی ۹۵ درصد مردم کشور با حمایت‌های دولت تدبیر و امید و وزارت نفت و تلاش‌های همه جانبه شرکت ملی گاز ایران به زودی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵ 02 September 2020

مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز ایران روز چهارشنبه در دیدار با حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان افزود: برای بهره‌مندی واحدهای تولیدی و صنعتی از گاز طبیعی، یارانه‌ای از سوی شرکت ملی گاز ایران در نظر گرفته شده است و این واحدها از این تسهیلات استفاده کنند.
وی خاطر نشان کرد: در سال های گذشته اقدام های بسیار خوبی در حوزه گاز رسانی به نقاط شهری و روستایی کشور انجام شد و به زودی جشن بهره مندی ۹۵ درصد از مردم از گاز طبیعی برگزار خواهد شد.
غلامرضا مشایخی ادامه داد: سرانه انشعاب گاز برای یک خانوار، ۱۲۰ میلیون ریال است که در مناطق صعب العبور برای افزایش رفاه مردم و بهره مندی از نعمت گاز این رقم بیشتر است.
مشایخی ادامه داد: در سال های گذشته اقدام خوبی در حوزه گاز رسانی به نقاط مختلف استان سمنان انجام شد و از تلاش آقای شریفی نژاد، مدیرعامل سابق شرکت گاز استان تشکر می کنم.
وی تصریح کرد: برنامه هایی از سوی معاونت محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در ارتباط با گاز رسانی به مناطقی از استان که فاقد گاز است ارائه شد که این برنامه ها در سطح ملی پیگیری می شود.
مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: حمایت های استانداری از شرکت گاز استان سمنان ادامه یابد و با تلاش مستمر می توان برای گاز‌رسانی به تمام نقاط این منطقه از کشور اقدام کرد.
مشایخی افزود: مهندس اعوانی، مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان هم از نیروی توانمند و بومی استان است که امید است ایشان هم در انجام امور و مسئولیت موفق باشند.
به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان، در این جلسه از تلاش‌های علیرضا شریفی نژاد، مدیرعامل سابق شرکت گاز استان و معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان قدردانی و توصیه هایی در ارتباط با اهداف استانداری سمنان در خدمات رسانی به مردم شریف استان در حوزه گاز طبیعی به علیرضا اعوانی مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان ارائه شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار