رئیس کل دادگستری استان البرز:
رئیس کل دادگستری استان البرز بر حفظ و پاسداری از حقوق مردم تأکید کرد و این مهم را در اولویت دانست و گفت: برخورد قانونی و محکم با متجاوزان به حقوق مردم مورد تأکید است.
کد خبر: ۸۹۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱ 05 September 2015

احمد فاضلیان ظهر امروز در همایش مشترک دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استان البرز که به میزبانی فرماندهی انتظامی استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: ارتباط بین پلیس و مردم و ارتباط این دو گروه یکی از مهم‌ترین مسائلی است که می‌تواند پلیس را در ارتقای انجام مأموریت‌های خود یاری دهد.

وی افزود: امروز تعامل بیشتر بین مردم و پلیس توانسته مسیر انجام مأموریت‌های پلیس را هموارتر کرده و خدمات رسانی‌های موثرتری از سوی پلیس به مردم ارائه شود.

رئیس کل دادگستری استان البرز با تأکید بر اینکه هدف قانون به وجود آوردن نظم و امنیت و تضمین حدود اختیارات در وظایف اجتماعی است،‌ گفت: در کنار آن باید به ارزش‌های اخلاقی، انسانی و معنوی توجه ویژه شود.

فاضلیان خاطرنشان کرد: نباید با غفلت و غرور دستگاه‌های انتظامی و قضا را مورد تهدید قرار داد لذا قدرت سبب نشود که به این دو دستگاه مهم تبعات جبران‌ناپذیری تحمیل شود.

وی با اعلام رضایت خود از تعامل دستگاه قضایی و نیروی انتظامی، گفت: تلاش می‌کنیم تعاملات موجود را توسعه دهیم و موانع و مشکلات را با تشریک مساعی برطرف کنیم.

رئیس کل دادگستری استان البرز در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر انجام مأموریت مشترک دستگاه قضایی و نیروی انتظامی،‌ گفت: مأموریت‌های مشترک این دو دستگاه تامین امنیت برای جامعه را به همراه دارد.

براساس این گزارش، سردار بخشعلی کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان البرز نیز در ادامه این همایش برگزاری این نشست‌ها را گامی مهم در جهت ارتقای توانمندی‌ها و برطرف کردن مشکلات عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار