ارجمند گفت: با فوت سه نفر از همشهریان در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر «کرونا»، شمار جان باختگان ناشی از این بیماری در جهرم به عدد ۶۴ رسید.
کد خبر: ۸۹۰۰۹۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸ 21 August 2020

تابناکفارس به نقل زا شبستان:«سید مجید ارجمند» با اشاره به فوت سه بیمار جدید مبتلا به «کرونا» در شهرستان جهرم، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته سه بیمار در جهرم جان خود را از دست دادند تا شمار فوتی های ناشی از «کرونا» در این شهرستان همچنان رو به فزونی باشد.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: ۲ خانم ۶۱ ساله و ۷۸ ساله و یک آقای ۸۱ ساله که همگی از اهالی شهرستان جهرم هستند، از جمله فوت شدگان اخیر بوده که با فوت آنها، مجموع جان باختگان ناشی از «کرونا» در جهرم به عدد 64 رسیده است.

 

وی به وضعیت بیماران بستری در بخش های کرونای بیمارستان پیمانیه جهرم؛ اشاره کرد و گفت: آخرین آمار مبتلایان کرونا در حالی در جهرم رو به افزایش بوده که شمار بیماران این شهرستان تا کنون به بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ نفر رسیده است.

 

ارجمند به تعداد بیماران بستری در بیمارستان اشاره کرد و گفت: تعداد كل بیماران بستري مشكوك و مثبت در بخش های كرونای بيمارستان پيمانیه به ۳۶ نفر رسیده است.

 

وی ادامه داد: از این تعداد، ۲۸ بیمار در بخش های عمومی و هشت بیمار در بخش آی سی یو بستری بوده و مراحل درمانی را سپری می کنند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم از ترخیص ۱۰ بیمار از بیمارستان خبر داد و گفت: تنها راه مقابله با کرونا پیشگیری بوده و از همشهریان می خواهیم با استفاده مداوم از ماسک و فاصله اجتماعی در هیچ تجمعی شرکت نکنند تا شاهد بالا رفتن شمار مبتلایان به این بیماری نباشیم.

 

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار