ارجمند گفت: با فوت یک بیمار دیگر، تعداد جانباختگان کرونا در جهرم به ۶۰ نفر رسید.
کد خبر: ۸۸۸۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۷ 16 August 2020

تابناک فارس به نقل از  شبستان:«سیدمجید ارجمند» با اشاره به آخرین وضعیت بیماران بستری در بخش های کرونای بیمارستان پیمانیه جهرم تا امروز یکشنبه ۲۶ مرداد ماه، گفت: روند این بیماری در شهرستان های جهرم و خفر با افزایش ۲ هزار و ۵۰۰ نفری مبتلایان همچنان رو به فزونی است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: در حال حاضر تعداد ۴۰ بیمار مشكوك و مثبت در بخش های كرونای بيمارستان پيمانيه شهرستان جهرم بستری بوده و روند درمان را طی می کنند.

 

وی ادامه داد: از این تعداد بیمار بستری در این بیمارستان، ۳۱ بیمار در بخش های عمومی و ۹ بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

ارجمند با اشاره به اینکه تعداد دیگری از بیماران امروز با بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند، بیان کرد: ترخیص شدگان از بیمارستان هشت نفر بوده که مراحل درمان را در منزل سپری می کنند.

 

وی با اشاره به فوت یک بیمار دیگر در بیمارستان پیمانیه جهرم خاطرنشان کرد: امروز یک بیمار دیگر جان خود را از دست داد که یک آقای ۵۸ساله جهرمی بود.

 

معاون دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به آخرین آمار فوتی های ناشی از «کرونا» در این شهرستان، تصریح کرد: تعداد کل جانباختگان کرونایی در جهرم تا امروز به ۶۰ نفر افزایش یافته است.

 

ارجمند در پایان تنها راه مقابله با «کرونا» را پیشگیری دانست و گفت: استفاده مداوم از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و عدم حضور در تجمعات از جمله مهمترین راه های پیشگیری و مقابله با بیماری «کرونا» است.

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار