راه های باز برای قاچاق کالا/لزوم خطاناپذیرسازی در فرایند قاچاق کالا
به گزارش تابناک سمنان:سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از کشف کالاهای قاچاق در استان به ارزش بالغ بر 153 میلیارد و 482 میلیون ریال خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۶۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰ 20 July 2020

ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز - کشف کالاهای قاچاق به ارزش ۱۴ میلیارد  تومان در قزوین

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اعلام این خبر گفت: این بازرسی ها در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در سطح عرضه و حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان داخلی صورت گرفته است.

لوازم آرایشی ، سیگار، سوخت در راس هرم قاچاق

سرپرست سازمان صمت استان اذعان داشت عمده ترین کالاهای مکشوفه مربوط به گروه های کالایی آرایشی و بهداشتی ، مواد دخانی ، مواد غذایی ، سوخت ، آرد و نان و غیره می باشد که تعداد 348 فقره پرونده تخلف به ارزش بالغ بر 153 میلیارد و 482 میلیون ریال تشکیل و جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

استان سمنان در مسیر قاچاق

تشنه دل با اشاره به تلاشهای دولت در حمایت از تولید ملی و برنامه ریزی مدون و مستمر در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خاطر نشان کرد: استان سمنان به لحاظ قرار گرفتن در مسیر مواصلاتی و عبور کالاهای ترانزیتی ، با هم اندیشی تمامی دستگاه های اجرایی و اعضای کارگروه حمایت از تولید ، شرایط جهت قاچاق کالا سخت و فضا برای این کار محدود میگردد.

ارتقاء روش های بازرسی

وی برگزاری کارگاهها و همایشهای آموزشی، جلسات آموزشی، افزایش سطح کمی و کیفی بازرسی و کشف کالای قاچاق، بهره بردن از ظرفیتهای تشکل های مردم نهاد و ... را از جمله برنامه های ارائه شده جهت اجرا در سالجاری توسط سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان و دیگر دستگاه های اجرایی ذیربط بر شمرد.

 ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

تلگرام تابناک سمنان

اینستاگرام تابناک سمنان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار