علیرغم وعده مسئولان
شهروندان ساکن منطقه عظیمیه کرج می‌گویند، در بسیاری از منازل و ساختان‌ها تنها طبقات پایین از آب برخوردار هستند و فشار آب به اندازه‌ای ضعیف است که طبقات سوم به بالاتر، نمی‌توانند از این نعمت بهره‌مند باشند.
کد خبر: ۸۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰ 28 February 2015

به گزارش تابناک – البرز: صبح روز گذشته و در حالی که مردم مشغول استراحت در یک روز تعطیل بودند، ناگهان آب منطقه عظیمیه کرج قطع شد.
چند ساعت بعد و در حالی که هیچگونه اطلاع‌رسانی در این زمینه انجام نشده بود، مدیر روابط عمومی شرکت آبفای استان البرز به یکی از خبرگزاری‌ها گفت که در خیابان "۴۵ متری کاج" لوله اصلی آب شکسته و دلیل قطعی آب نیز این مشکل است.
این خبر حدود ساعت 19 روز گذشته و پس از 10 ساعت قطعی آب در منطقه عظمیه کرج منتشر شد و لرستانی درباره زمان رفع مشکل نیز گفت: همکارانم از صبح در پی رفع این مشکل هستند و در ساعت 17 موفق به بازسازی لوله شدند و آب در منازل منطقه جریان یافت.
این وعده در حالی بیان شده که در حال حاضر که بیش از 24 ساعت از حادثه فوق می‌گذرد، هنوز بخش‌هایی از عظیمیه آب ندارد.
بر اساس گزارش شهروندان ساکن این منطقه، در بسیاری از منازل و ساختان‌ها تنها طبقات پایین از آب برخوردار هستند و فشار آب به اندازه‌ای ضعیف است که طبقات سوم به بالاتر، نمی‌توانند از این نعمت بهره‌مند باشند.
در حال حاضر هیچ یک از مدیران آبفای استان البرز تلفن‌های خود را پاسخ نمی‌دهند و به همین دلیل نمی‌توان ساعت دقیق رفع مشکل را اعلام کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
روز 22 بهمن که می رسه صدها روستا اب رسا نی وهزاران کیلومتر شبکه برق ودها صد بهره برداری میشه و اما توی اختراعات که رتبه اول نباشیم دوم هستیم ،اما این کشور از تکنولوژی رد شده توی پایتختش یا اب قطعه یا برق دقیقا مثل سواحل عاج،
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار