کد خبر: ۸۶۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵ 31 August 2015

آستارا - ایرنا - نمایشگاه گروهی نقاشی خیریه معجزه رنگ با حضور جمعی از هنرمندان و علاقمندان در محل گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا افتتاح شد.
[نمایشگاه خیریه معجزه رنگ در آستارا گشایش یافت]

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا روز دو شنبه در آیین افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت : در این نمایشگاه 60 اثر هنری با موضوعات مختلف در معرض دید عموم گذاشته شده است.
ابوطالب جوان افزود : بهای تابلوهای عرضه شده در این نمایشگاه پس از فروش در راستای انجام امور خیریه در شهرستان آستارا صرف خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه عمده سوژه به کارگیری شده در آثار هنرجویان مرتبط با طبیعت است ، اضافه کرد : تابلوهای هنری این نمایشگاه با بهره گیری از تکنیک رنگ روغن ، گواش و مداد رنگی خلق شده است.
وی بیان کرد : این نمایشگاه نوزدهمین نمایشگاه گروهی آموزشگاه کمال الملک محسوب می شود که توسط هنرمند برجسته و مربی فعال نقاشی نسترن بنیادی و هنرجویان چهار تا 13 ساله این آموزشگاه دایر شده است.
جوان ادامه داد : این نمایشگاه گروهی نقاشی با آثاری از نسترن بنیادی و 36 نفر از هنرجویان این رشته با مشارکت انجمن هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدت چهار روز دایر است.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا با اشاره به اینکه هر کدام از آثار عرضه شده نشان دهنده توان و ظرفیت هنرمندان آستارایی است ، اظهار کرد : هنرمندان آستارا به لحاظ توان و پتانسیل فرهنگی و هنری بالای خود در صورت حمایت این قابلیت را دارند که توانایی های هنری خود را در قالب نمایشگاه های مختلف هنری در معرض دید علاقمندان بگذارند.
وی رویکرد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا را تشویق و ترغیب هنرمندان کودک ، نوجوان و جوان خواند و افزود : در این راستا انتظار می رود خیران و فرهیختگان شهرستان آستارا کمک های مادی و معنوی خود را به منظور اعتلابخشی فرهنگ و هنر اصیل این شهرستان دریغ نکنند.
نمایشگاه نقاشی معجزه رنگ در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا همه روزه صبح ها از ساعت 10 تا 12 و عصرها از ساعت 17 تا 19 در محل گالری معراج برای بازدید عموم علاقمندان دایر است.
400 هنرمند آستارایی در هفت انجمن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا ساماندهی شده اند.
شهرستان آستارا در 200 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار