مهدی یحیایی:
به گزارش تابناک سمنان: مهدی یحیایی معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از انجام ۱۳ هزار و ۱۸۷ مورد بازرسی از واحد‌های نانوایی استان در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۴۳۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷ 29 April 2020

۵۵۴ مورد تخلف در نانوایی‌های استان سمنان ثبت شد

معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان در حاشیه جلسه کارگروه خرید گندم با اعلام این خبر افزود : این بازرسی ها در راستای اهداف و مصوبات کارگروه و بمنظور نظارت ویژه بر کیفیت و کمیت نان های تولیدی در استان انجام گرفته است که در مقایسه با مدت مشابه آن در سال 97 ، 15درصد افزایش داشته است.

وی سمنان در ادامه اظهار داشت از این تعداد بازرسی صورت گرفته ، 832 فقره پرونده تخلف با عناوین کم فروشی ، عدم رعایت ساعات کاری ، عرضه خارج از شبکه آرد و غیره تشکیل شده است.

مهدی یحیایی با تاکید بر ضرورت افزایش نظارت و بازرسی ها از واحدهای خبازی استان گفت: با واحدهایی که قوانین نظام صنفی و مشتری مداری را رعایت نمی نمایند و نان های بی کیفیت به مردم عرضه می نمایند به شدت برخورد می شود.

یحیایی ارزش ریالی این تعداد پرونده را بالغ بر 24 میلیارد و 400 میلیون ریال عنوان کرد و گفت ، این پرونده ها جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان سمنان ارتقاء کیفیت نان و برگزاری گشت های مشترک بازرسی را از مهمترین مصوبات و اهداف کارگروه آرد و نان استان عنوان کرد و گفت: بمنظور بهبود کیفیت نان های تولیدی استان در سال گذشته 1895 ( نفر ساعت ) از متصدیان واحدهای خبازی در سطح استان آموزش های لازم را دیده اند و این امر در سال جاری نیز در حال اجرا می باشد.

وی همچنین افزود: عملکرد واحدهای نانوایی بصورت ماهانه از حیث کمیت ، کیفیت ، قیمت و نصب نرخنامه و تعداد شکایت های مردمی مورد بررسی قرار می گیرد که طی ارزیابی صورت گرفته در فروردین ماه سالجاری ، استان سمنان با 3 مورد شکایت مردمی از نانوایی ها ، جایگاه برتر را در کشور دارا می باشد که با بازرسی جدی تر نانوایی های سطح استان و بهره گیری از بازرسان افتخاری زمینه کاهش شکایات مردمی و افزایش رضایت مندی مشتری را فراهم نموده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد هم استانیهای عزیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قبیل کم فروشی ، گرانفروشی ، عدم رعایت ساعت کاری ، عرضه خارج از شبکه و جابجایی مشکوک آرد موارد را از طریق تلفن 124 ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گزارش دهند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار