وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی از توزیع سبد غذایی هدفمند به ده میلیون نفر در دولت تدبیر و امید خبر داد.
کد خبر: ۸۴۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۰ 27 August 2015

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اردبیل، علی ربیعی در مراسم آغاز عملیات گازرسانی به 304 روستای استان اردبیل در مسجد جامع روستای قره تپه شهرستان اردبیل با بیان اینکه باید از مدیریت شهید رجایی درس بگیریم، گفت: اخلاق، روش، منش و مردانگی آن مرد انقلابی را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی به بالا کشیدن قشر ضعیف جامعه به سطح بالا را از ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: در آغاز دولت تدبیر و امید سعی کردیم ماشین حرکت کشور را به جاده آورده و از دنده عقب خارج کنیم.

ربیعی با بیان اینکه در سال‌های گذشته با اعمال تحریم‌های ظالمانه به ایران قیمت نفت به نصف کاهش یافت، تصریح کرد: در آغاز دولت تدبیر و امید اداره امور کشور را با تورم 45 درصدی و رشد اقتصادی منفی 5 درصد آغاز کردیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: هر یک درصد رشد اقتصادی باعث ایجاد 100 هزار شغل در جامعه می شود.

ربیعی با بیان اینکه در طول دو سال فعالیت دولت تدبیر و امید تورم را از 45 درصد به 15 درصد کاهش دادیم، خاطرنشان کرد: با حل قسمت اعظمی از مساله هسته ای آرامش در جامعه ایجاد شده است.

وی تاکید کرد: نمی‌گوییم کشور را گلستان کرده‌ایم، ولی همه سعی و تلاشمان را برای توسعه، عمران و آبادانی کشور به کار بسته‌ایم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ایجاد 400 هزار شغل رسمی و 200 هزار شغل غیر رسمی در سال گذشته خبر داد و گفت: برای بیش از 10 میلیون نفر در سطح کشور دفترچه بیمه درمانی داده شده است.

ربیعی با بیان اینکه طی تحقیقات انجام شده به این نتیجه رسیده‌ایم که حدود 200 هزار مادر باردار دارای سو تغذیه هستند، افزود: برای 10 میلیون نفر نیز سبد غذایی هدفمند توزیع شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار