فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل از برخورد جدی و بدون اغماض پلیس با رانندگانی که مرتکب تخلفات حادثه ساز رانندگی می‌شوند، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۶۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۵ 13 May 2024

به گزارش تابناک اردبیل، سید حجت فتاحی ۲۴ اردیبهشت در جمع خبرنگاران در پاسخ به مطالبات به حق مردم بزرگوار استانمان در تداوم طرح‌های ضربتی برخورد با رانندگان متخلف حرفه‌ای که با انجام حرکات نمایشی اقدام به برهم زدن نظم و انضباط ترافیکی و سلب و آسایش امنیت شهروندان می‌کنند به طور جدی و بدون اغماض برخورد قانونی معمول و با اولویت مرکز استان اردبیل از روز سه‌شنبه برای مدت ۴۸ ساعت طرح ضربتی برخورد با این گونه تخلفات در بزرگراه ها‌ی درون شهری و معابر پرترافیک به مرحله اجرا خواهد گذاشت.

فتاحی بیان کرد: در سال ۱۴۰۲، تعداد ۲۲۱ هزار و ۲۴۷ نفر از رانندگانی که حرکات مخاطره آمیز رانندگی در سطح معابر شهری داشته اند اعمال قانون، تعداد۴۵۰خودروی رانندگان پر خطر ضمن اعمال قانون توقیف و رانندگان آن‌ها علاوه بر معرفی به مراجع قضایی جهت انجام سنجش سلامت روحی و روانی به پزشکی قانونی معرفی شده اند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل عنوان کرد: پلیس در مسیر ارتقاء و افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و با مخلان نظم و امنیت ترافیکی که با انجام حرکات نمایشی و تخلفات حادثه ساز موجب مزاحمت و سلب و آسایش و آرامش شهروندان می‌شوند برابر قانون و مقررات برخورد خواهد کرد.

وی از عموم همشهریان عزیز در خواست کرد در صورت مشاهده حرکات مخاطره آمیز از سوی رانندگان حتماً طی تماس با شماره تلفن ۱۱۰ و ۱۲۰، نوع خودرو شماره انتظامی و محل تخلف را به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار