همزمان با میلاد با سعادت ضامن آهو (ع)
همزمان با میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت و با حضور بیرق مبارک ثامن‌الحجج (ع)، عطر حرم رضوی هوای البرز را مطهر کرد.
کد خبر: ۸۳۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۸ 26 August 2015
خدام حرم امام رضا (ع) که چند روزی است میهمان استان البرز و مردم ولایت‌مدار این استان هستند، شامگاه چهارشنبه با بیرق مبارک ثامن‌الحجج در باشگاه فرهنگی و ورزشی میلاد شهرستان کرج حضور یافتند.
این حضور همزمان با برگزاری همایش مدیران بحران شهرداری‌های کلانشهرهای کشور به میزبانی شهرستان کرج انجام شد و حال و هوای معنوی خاصی به این همایش بخشید.
مدعوین دعوت شده به همایش مدیران بحران شهرداری‌های کلانشهرهای کشور به همراه مردم حاضر در باشگاه میلاد که از حضور خدام بارگاه معنوی امام هشتم (ع) آگاه شده بودند، یکپارچه اشگ شوق ریختند.
در زمان ورود خدام امام رضا (ع) تعدادی از مردم به صورت خودجوش اقدام به برگزاری جشن میلاد غریب طوس کرده و شیرینی و شربت و گل و گلاب پخش کردند.
همچنین مردم ولایی استان البرز برای خشنودی آقا امام زمان (ع)، سلامتی و طول عمر مقام عظمای ولایت، پیروزی سربازان اسلام، موفقیت خدمتگذاران اسلام و انقلاب، شکست تکفیری‌ها، داعشی‌ها و دشمنان اسلام و به ویژه شادی روح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای دفاع مقدس دعا کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار