تابناک / نماینده مردم رشت در مجلس گفت: نماینده رئیس‌جمهور برای رسیدگی به بیماری کرونا در استان گیلان نه تنها مشکلی را حل نکرده بلکه باعث بروز مشکلات بیشتر و بلاتکلیفی و بهم ریختگی در استان شده است.
کد خبر: ۸۲۹۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵ 09 March 2020
تابناک / نماینده مردم رشت در مجلس گفت: نماینده رئیس‌جمهور برای رسیدگی به بیماری کرونا در استان گیلان نه تنها مشکلی را حل نکرده بلکه باعث بروز مشکلات بیشتر و بلاتکلیفی و بهم ریختگی در استان شده است.

 

کوچکی‌نژاد: نماینده رئیس جمهور برای رسیدگی به کرونا در گیلان مشکلات را بیشتر کرد

 

جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: نماینده رئیس‌جمهور برای رسیدگی به بیماری کرونا در استان گیلان نه تنها مشکلی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حل نکرده، بلکه باعث بروز مشکلات بیشتر و بلاتکلیفی و بهم ریختگی در استان شده است.

وی افزود: با آمدن این فرد در واقع وی در جایگاه رئیس علوم پزشکی استان نشسته و رئیس علوم پزشکی استان خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بدون تکلیف و انجام وظیفه می‌بیند و از سوی دیگر استاندار نیز همه چیز را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به این فرد محول کرده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با آمدن نماینده رئیس‌جمهور شرایط برای استان سخت‌تر شده و نه تنها آمدن این فرد مشکلی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حل نکرده بلکه ما شاهد یک بهم ریختگی بیشتر از قبل در استان‌مان هستیم و این نماینده نتوانسته تاکنون کار مفیدی انجام دهد.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: از سوی دیگر سوءمدیریت در بخش اجرا در ماجرای بیماری کرونا مشکلات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بیشتر کرده و به عنوان مثال یک روز می‌گویند که لوازم بهداشتی مانند ماسک در داروخانه‌ها توزیع نمی‌شود و از طریق خانه‌های بهداشت توزیع خواهد شد و وقتی مردم به آنجا مراجعه می‌کنند، خانه‌های بهداشت می‌گویند که ما برای نیروهای خودمان هم امکانات نداریم چه برسد به شما و بعد می‌گویند از طریق داروخانه‌ها این وسایل توزیع خواهد شد و بعد از مراجعه مردم، داروخانه‌ها نیز می‌گویند که وسایل در اختیار ما قرار نگرفته است.

وی در پایان گفت: بهتر بود به جای اینکه یک وزیر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در راس این کار قرار دهد معاون اول خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مأمور می‌کرد تا بتواند برای مقابله با کرونا و محتکران و رفع مشکلات زنجیره توزیع، همه وزرا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به کار بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار