فرامرز شوهانی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه گفت: به مدیران شهرستانی ابلاغ کردیم مجتمع های آبرسانی در این روزها افزایش تولید داشته باشند تا مشترکین با کمبود آب مواجه نشوند.
کد خبر: ۸۲۸۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 03 March 2020

فرامرز شوهانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به مساله شیوع بیماری کرونا در سطح کشور، به مدیران شهرستانی آبفا بخشنامه هایی مبنی بر افزایش تولید مجتمع های آبرسانی ارسال کردیم این بخشنامه بیان کننده این بود که در این شرایط کمبود آبی مشکلی در سطح روستاها متوجه مشترکین ما نباشد.

وی افزود: همچنین هرگونه قطعی آب را ممنوع کردیم و اکیپ حوادث و اتفاقات در تمام شهرستان ها به صورت 24 ساعته پای کارند و در صورت بروز هر گونه مشکلی وارد عمل می شوند و نسبت به رفع نقص و تمهیدات اقدام می کنند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خاطر نشان کرد: در زمینه آبرسانی سیار، ناوگان آبرسانی حمل و نقل سیار در سطح استان به صورت مستمر فعال و مشغول آبرسانی است، بنا به دستور استاندار کرمانشاه در زمینه کمبود اعتبارات مشکل داشتیم که استاندار دستور پیگیری دادند و قرار شد در زمینه تامین اعتبار اقدامی شود که به پیمان کارانمان پرداخت داشته باشیم و دوستان هم کار را تعطیل نکنند.

این مسئول بیان داشت: در زمینه کیفیت آب هم مانند روال گذشته فعالیت هایمان را ادامه دادیم و به صورت ویژه و مستمر بحث سلامت و کیفیت ها در دستور کار ما است.

شوهانی در پایان تصریح کرد: من توصیه می کنم مشترکین در روستاها علاوه بر اینکه نسبت به رعایت بهداشت در رابطه با شیوع بیماری کرونا حساسیت داشته باشند نسبت به مصرف آب نیز صرفه جویی کنند تا با قطعی آب مواجه نشویم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار