کد خبر: ۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۹ 24 January 2015
رئیس سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت استان البرز گفت: طرح ساماندهی واحدهای صنعتی در البرز اجرایی شد.
به گزارش فارس، ایرج موفق در نشستی با استاندار البرز اظهار کرد: یکی از مهمترین طرح‌هایی که باید در این استان به مرحله اجرا در می‌آمد، طرح ساماندهی واحدهای صنعتی در این استان بود که خوشبختانه با تعامل و همکاری، این طرح هم‌اکنون اجرایی شده است.
وی با تأکید بر اینکه حمایت از صنایع یکی از مهمترین نیازهای این استان برای توسعه و پیشرفت بیشتر محسوب می‌شود، افزود: استان البرز با داشتن 3500 واحد تولیدی، صنعتی، معدنی و خدماتی نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در بخشی دیگر از سخنان خود با تأکید بر تعامل بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی و صنایع در این استان اظهار امیدواری کرد که این تفاهم‌نامه بتواند گامی بسیار مهم و تأثیرگذار در توسعه امور پژوهشی و ارتقای تولید و صنعت استان باشد.
موفق در ادامه سخنان خود آموزش را از مهمترین الگوهای مهم در توسعه صنایع استان برشمرد و گفت: ارائه الگوهای نوین آموزشی و انتقال این آموزش‌ها به صنعتگران یکی از مهمترین راهکارهای اساسی برای توسعه و پیشرفت صنایع استان محسوب می‌شود.
وی با اشاره به اینکه باید دغدغه‌ها و مشکلات پیش‌رو در بخش صنعت استان را مرتفع سازیم، افزود: رفع این مشکلات نیازمند تعامل و همدلی و همچنین شناخت دقیق و درست مشکلات صنایع در این استان است.
این مسئول در ادامه سخنان خود یکی از معضلات موجود در بخش صنایع را وجود واحدهای تولیدی بدون مجوز اعلام کرد و گفت: متأسفانه این واحدها مشکلاتی را برای استان ایجاد کرده‌اند که در این راستا برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات اساسی به‌منظور ساماندهی این واحدها نیز اندیشیده شده است.
موفق تأکید کرد: در صورتی که واحدی بدون مجوز شناسایی شود اخطارهای لازم به این واحد ارائه می‌شود.
وی ادامه داد: استان البرز یکی از قطب‌های مهم کشور در حوزه تولید و صنعت است لذا باید برنامه‌ریزی‌های اساسی برای رفع مشکلات موجود در بخش تولید و صنعت اجرایی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار