معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی خراسان جنوبی از اختصاص یک‎میلیارد و 131 میلیون تومان اعتبار در منطقه نمونه گردشگری آبگرم معدنی فردوس خبر داد.
کد خبر: ۸۱۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶ 23 August 2015

.

به گزارش تابناک  مرتضی عربی در بازدید از مناطق گردشگری و کمپ‌های اسکان مسافر در فردوس گفت: شهرستان فردوس به سبب قرار گرفتن در کریدور ارتباطی سطح کشور به عنوان قطب گردشگری سلامت استان در شرق کشور مطرح است.

وی افزود: موقعیت ویژه جغرافیایی فردوس سبب شده که بیشترین مسافر ورودی به خراسان جنوبی در این شهرستان اسکان یابد و آبگرم معدنی فردوس با توجه به استحمام آرام‌بخش و خواص درمانی آب یکی از قابلیت‌ها و فرصت‌های بسیار خوب برای ماندگاری مسافران و گردشگران در فردوس است.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی خراسان جنوبی افزود: کمپ گردشگری تون به سبب نزدیکی به بارگاه امامزادگان سلطان محمد و سلطان ابراهیم(ع) و قرار گرفتن در گلوگاه ورودی شهر و همچنین برخورداری از امکانات و زیرساخت‌های لازم به مجموعه‌ای مطلوب برای اسکان و اقامت مسافران تبدیل شده است.

عربی تصریح کرد: طی چند سال گذشته مبلغ یک‌میلیارد و 131 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های منطقه نمونه گردشگری آبگرم معدنی فردوس و باغستان و همچنین 385 میلیون تومان برای تکمیل زیرساخت‌های کمپ گردشگری تون از محل اعتبارات ابلاغی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری خراسان جنوبی هزینه شده است.

وی یادآور شد: احداث آلاچیق، محوطه‌سازی، سنگ فرش، سرویس بهداشتی در محل کمپ گردشگری تون، احداث و آسفالت راه ورودی آبگرم معدنی، تامین روشنایی، احداث آیلند، محوطه‌سازی و احداث سرویس بهداشتی از جمله اقدامات صورت گرفته در دو مجموعه پارک گردشگری تون و مجموعه گردشگری آبگرم معدنی فردوس است

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار