کد خبر: ۸۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۷ 25 February 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل ازپانا: رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی گفت: 82 دانش آموز استان آذربایجان غربی به حج عمره ی مفرده اعزام شدند.

علی سیفی نیا، رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی در گفت و گوی خبری ، با اشاره به اینکه ثبت نام عمره دانش آموزی از 15 مهر ماه سالجاری آغاز شده بود، اظهار داشت: در حج عمره سال جاری 150 نفر دانش آموز ثبت نام کرده بودند که از این تعداد 82 دانش آموز شامل 70 نفر شیعه و 12 نفر اهل سنت در نهایت عازم سفر حج شدند.

وی افزود: دانش آموزان منتخب برای اعزام به حج عمره دانش آموزی از اعضای تشکل های دانش آموزی پیشتازان، نخبگان قرآنی، علمی و فرهنگی، بسیج دانش آموزی و اتحادیه انجمن های اسلامی هستند.

سیفی نیا با اشاره به تشکیل ستاد حج عمره در سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی، خاطر نشان کرد: با تشکیل ستاد حج عمره دانش آموزی در این سازمان مدارک داوطلبان از سوی این ستاد مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی دو روزه برای دانش آموزان اعزامی به حج عمره مفرده، تصریح کرد: ایجاد انس، اخوت و آشنایی زائران با یکدیگر، ایجاد فضای معنوی و هماهنگی در آموزش زائران از اهداف این دوره آموزشی است که 29 و 30 بهمن ماه در سالن شهید رجایی ارومیه برگزار شد.

لازم به ذکر است 12 زائر اهل تسنن و 70 زائر اهل تشیع پنجم اسفند ماه از فرودگاه تبریز به مدت ده روز به مکه معظمه اعزام شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار